Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Disclaimer:
(Posten er skrevet under trippet og tripper stadig lidt. P.S. Jeg er interesseret i folk faktiske erfaringer og det videnskabe lige bag det, hvis der er noget pålideligt ude)

De 2 stoffer der bliver omtalt i denne POST er begge inden for kategorien RC (Research Chemical) og har lidt eller meget lidt information om rekreationelt Brug. Det har på intet tidspunkt været beregnet til menneskelig indtagelses. Jeg kan derfor ikke på noget tidspunkt anbefalde RC's. Der er masser af andre stoffer (De "Klassiske" i ved hvilke), der har været gennemtestet af bruger/mis-bruger/forsker/dyr op igennem år-tierne til helt op til flere 1000 år-gammelt kulturelt brug, verden over.
Hvis du har for meget at "miste" ved det værst tænkelig episode (inden for en givet dosis), så lad være. Kom nu det her er ikke en måde at få, hvad trendensen har været hidtil, billigt "Junk".

I Mephedrone korte levetid har stoffet allerede slået flere ihjel rundt omkring ink. minium en mand i Danmark. Flere har oplevet slem afhængig og fundet dem selv redose mange gange optil 24-36 timer i træk. Mephedrone er miskendt for at påvirke cardiac-vasculer systemet, (her er jeg ikke på hjemmebane, men udtaler mig alligevel, send et kys, i form af en post, hvis du har kilderne og forklaringen iorden.) Der kan fører til peperment(?) skade i hjertet og blodcirkuleringen.
Methylone har været bredt diskuteret, som et habilt MDMA supstitut. Dog kræver det en større dose, og nogen har ikke problemer med at få næsten-fuld effekt flere dage i streg. Men her der også redose problemer og ikke uhørt, at Weekend Warriors har taget 800-1000 mg på en aften.

Ordbrug: Jeg har valgt ved denne post at kalde 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one for Mephedrone og 2-methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)propan-1-one for Methylone.

Tidligere relevante stof oplevelser (stimulanter):
koffein/effedrin: Periode mæssige afhæging af koffien i form af Guranna og Effedrin i form af Effedra ekstrat. 2-3 ugers hæftig brug, kan altså giver nogle slemme "withdrawel" symtomer. Bestemt ikke sjovt, på noget så "uskyldigt". Tør næsten ikke forstille mig hvordan det er at komme ud af et seriøst stimulant misbrug.
Methylone: Har tidligere haft 1 gram tilrådighed og husker de 3 aftener jeg brugte det, som meget behageligt. Men det er nok 1½ siden jeg tog det sidst, så husker ikke såmeget fra det. Dog husker jeg ikke nogle helbreds konflikter (fysik/mentalt)
MDMA: Har kun taget 500 mg rent i MDMA igennem tiderne. Og hvis jeg husker rigtig, så var nok lidt for instens for mig, altså lidt for tydeligt at man er på "et eller andet". Tro også jeg misbrugte det ved at tage det for ofte i løbet af 1-3 uge (Tolerance).

Forbedrelse:

"Pre-loaded" med 500g Kalkun (L-Trypofan) de seneste 2 dage (ved ikke hvor effektivt det er). 1-2 Grøn té de sidste 3 dage. 500 mg C-Vitamin næste dagligt og 1 multivitamin dagligt.

ONSDAG: 10 Kodimagnyler fordelt på 5 timer og en bunke Baldrian (placebo?) m. Humle.
TORSDAG: Baldrian (placebo?) m. Humle. Havde svært ved at sjove, mistænker dem for upotent el. af et for billigt mærke? Eller er det kun placebo, for jeg følte mig godt nok træt mellem 01.00-03.00 men sov sådan aldrig rigtig, først ved ca. 05.00 om morgen blev det til få timers søvn,

FREDAG (The Weekend starts here)

Vægt: ca. 110 Kg håber jeg, den kan være højere og det er mest fedt :( Så ved ikke om jeg får ligeså meget ud af en "standard-dose" end f.eks. En 75 Kg fyr. Kan sige med sikkerhed at jeg har brug for 25-35% højerer dosis ved indtagelse af Ketamin. Synes også jeg har svært ved at få cev/oev på diverse psychedelicas. Dog intet problem med at få mind-fucks/mind-loops. Lidt irretterende, men man synker også bedre ind i ens tanker/idéer.
Sted: Hjemme
Maven: Har næsten ikke spist noget siden kl. 02.00 om Natte, kun fyldt ud med 3 mandariner til morgenmad, men aftensmaden og natmaden var nogle store potioner.
Har dog ikke skidt siden igår eftermiddag og det var ikke det hele der kom, yes I Known Too Much Information. :D

Har ikke taget nogen form for rekreative substanser ud over alkohol i år. Og 2008 var et stille år med for lidt Ketamin, det kan også være en pænt vanedannede tilstand at være i, og ca. 10+ @ 15-25 mg 2C-B trips. Ellers er der blevet drukket alt for meget alkohol, på den måde, det ikke er sjovt mere. Men har ikke drukket siden Lørdag, det er næsten rekord (not, men ikke langt fra) Og håber jeg kan finde et stof der er kan bruges til casual-party og club-events.
Humøret: Føler at årstiden er ved at få et rigtig godt hang i mig. Gidder ikke gå ude i kulden, får ikke motioneret og så føler jeg har brug for et spark (op el. ned så man ikke sidder i en ligegyldighed)
Planen: At "teste" mulighederne og blive komfortabel med La Druggies før det evt. skal bruges til fest udenfor hjemme.

T = 11:25 (Om formiddagen)
T+0:00 100 mg Methylone Rectal
T+0:18 Stadig ingen effekt, jeg undre om jeg har gjort noget forkert.
T+0:30 Jep, der må være for meget lort (:D) oppe i røven, for at det virker, nu videre til nasalt brug.
T+0:35 50 mg Methylone nasalt
Nå det skal nok komme, men jeg tager lige 50 Mg i næsen. Det kræser ikke så meget i næsen som andre har påstået. Jeg føler stadig jeg skal skide, men holder det inde. Rectal dosen blev indpakket i en gelcap, nok derfor det tager sin tid, den kom heller ikke særlig langt op.
T+0:40 Yes nu, er der ved at ske lidt. Føler mig en smule "light headed"
T+0:50 Damn, har lige læst på bluelight, at tarmen skal være helt tom, ellers kan det bliver absoberet i skidtet. Jeg er sikker på at tarmen ikke var tom. Nå så tager jeg lidt mere nasalt.
T+0:50 75 mg Methylone nasalt
T+1:10 Føler mig lidt "stoned". Har det godt, men ikke det vilde. Der er ikke rigtig nogen "rush" følelse, som jeg leder efter. Hm... istedet for at tage mere methylone, vil jeg prøve at tage lidt mephedrone. Skal lige sige at Mephedrone "fylder" en del mere end f.eks. methylonen. Jeg har fået mit Mephedrone i 1 g pose og da posen blev åbnet kunne jeg se det var næsten helt pulveriseret, ved få pulver klumper, ikke et hint af krystalisering. Det er bare lidt bonus info for jer der ikke har set/rørt stoffet endnu.+

T+1:15 30 mg Mephedrone nasalt
Av, lidt burn i næsen. Ikke rigtig dem der "god pain" som jeg af ketamin, da jeg ved det stof "ved/vide" at om 30-60 sek, er den væk og erstattet af comeup.
T+1:20 30 mg Mephedrone nasalt

TID: Klokken 12:50 Gider ikke regne mere :D
12:54 60 mg mephedrone nasalt
13:06 60 mg mephedrone nasalt
13:38 80 mg mephedrone nasalt
Og ja, jeg bider i mine tænder, og kæben er øm. Ikke så godt for min ene kind-tand.
13:47 80 mg mephedrone nasalt
14:15 Yeah, lidt mere "stoned" nice, men kan godt danse videre.
har lige flydt endnu en ½ liter vand om, har indtil nu kun indtaget ½ vand under dette trip. Føler mig og lidt mere varm, men jeg har også lige danset i en lille times tid. Vil hellere ikke overflood mig selv med vand, da jeg ikke har spist noget salt idag. Øjnen ryster frem og tilbage moment vis.

14:25 Ja nu skal jeg passe på mine øre. Jeg bliver ved med at skrue op, og min smag for musik har ændret sig skræmmede :D ej, men jeg er begyndt at høre eltro-house hvilket jeg ikke normalt synes at fedt at lytte til alene derhjemme. Måske i clubben hvis man er hammer stiv og man kører på 5 time.

14:40 Hej tiden går lidt langsomt, nu er det sidste chance for en redose, hvis jeg vil have nogen som helst søvn i nat. Lad mig se, jeg har taget 340 mg Mephedrone i løbet inden for de sidste 2 timer. Hmm.. lyder ikke helt livsfarligt at fortsætte. Jeg har før læst om personer, der tog 200 mg oralt som start og så redoser med 150 mg i timen de efterfølgende 5 timer. Sundt helt sikkert ikke. Risiko for neurotoxitet, næsten uundgåeligt. Men vi prøver os lige frem, sålængde man er klar til at tage konsekvenserne med måde. Skal lige siges, at hvis det her var i en club havde nok kun taget 150 oralt og redose med 100 oralt efter 1.5 time. Jeg er ikke din "typiske" forstads tramper/pumper. Og kan godt tage i byen (og har gjort, med lidt hjælp af koffein) helt ædru. Men føler mig dog lidt for sjænerd(staveplade)/sky til at give den gas og virkelig absobere omgivelsene. Nå det tog lige et kvarter at skrive det her, da jeg hele tiden kigger på websites (erowid/blueliight). Utroligt hvordan vi mennesker vil bekræftes i vores meninger, f.eks. med film. Nogen gange har man næsten kun lyst til at se film for så læse om andre's reviews og diskussionerm, dog føler jeg at jeg har svært ved at diskuttre (stavningen går ikke godt idag/lige nu :D ), i dybden omkring film jeg li' (endda omkring mine yndlings film) med "levene" mennesker, ohh... Look at me I'm rambling again. Der lavede jeg næsten lige en 'Kevin Smith' (til folk der har set hans Q&A). Nok med det her off-topic.

15:00 150 mg mephedrone nasalt
Heh, der skete lige noget sjovt/næsten tragisk. Der er ved at hælde op på vægten og synes ikke at der rigtig kommer så meget og i et øjeblik troede jeg lige der stod 0.04 g. Men blev med at hælde og kunne ikke forstå at jeg ikke havde mere i posen (1 g pose). Jeg er lige ved at smide det på bordet til nogle streger, da jeg så pudselig ser der står 0.5 g på vægten og ikke 0.05 g. :D Nå det var godt jeg lige fik chekket en ekstra. n.b. check altid en ekstra gang, specielt hvis du hælder op sølvpapir, da der skal ikke et stort vind pust til lige at løfte den og ændre vægten. Nå Men med slukket lys og det dæmpede udendørs lys er jeg næsten undskyldt (egentlig ikke. det er risikoen og man er i "Lone-Wolf"-mode).

15:21 Ikke den store virkning nu, Skal nok stoppe her, med mephedronen. Jeg laver lige nogle fod-noter om mephedronen's faldgrupper.
15:32 Jep, jeg sveder og rokker, henter lige ½ L vand mere.
[Musik] Nå DeadMau5's og Pete Tong's essential mix fra the warehouse project in Manchester
10/11/2008 er slut for noget tid siden Lød sku meget godt som nævnt tidligere er det ikke lige min genre. Har sat Rune RK's Sensation White mix. Det er vel ok, hvis man er commercial elektro-hoved og 16. Ej, man skulle nok have været der. Fik vidst lige ramt nogle personer over nalderne. Det var unødvendigt. Nu finder jeg altså lige noget jeg kan stå fast ved.

16:00 Endnu en ½ L vand drukket. Drikker vandet i normalt snippe-tempo. Er dog lidt i tvivl om det er nok vand? Ved cardio træning er ½-1 L vand i timen anbefaldet. Jeg sidder dog ned igen, åbner nok lige vinduet lidt, selvom jeg normalt har det køligt på værelset. Så er endnu ½ L vand hentet.
[Musik] Så fik vi skiftet fra det "club-banger-musik". Nu har jeg sat mit eget Progressive-House DJ Mix på. Det er rimlig chill 122-128 BMP alt sammen mixet i abelton Live, så ingen fejl ved beatmatching og med en "Harmonic Key" progression (bonus-artister i mixet: Sebastien Leger, Pryda/Cirez D, 'Adam K & Soha' og sidst men ikke mindst Paolo Mojo, nok mit nr. 1 fund i 2008, ja jeg ved jeg er langsom :D)

16:30 Skrive... skrive... skrive... nå jeg poster nok snart det jeg har skrevet. Kan være der kommer noget feedback på min kombo, rectal administration, mephedrone (som er hadet blandt psychedlia's bruger J/K, jeg føler jeg har taget advarelsen alvorlig dog med en hvis skæptist) og andres oplevelser, gode/dårlige ingen grund til at skjule det.

17:30 Har lidt hovedpine/trykken i hoved. Har taget en ½ L vand mere og fyldt den op igen. Ca. 2,5 Liter vand akkumuleret indtil nu. Har ikke været på WC endnu, så jeg sveder det væk? Synes ikke jeg sveder så meget igen. Føler ikke jeg har en for høj puls, eller voldsomt hjertebanken. Lysten til Mephedronen er også ved at forvinde, mest pågrund af den lille hovedpine. Men jeg skal føle mig for sikkert på et så berygtet stof dette. Ved aldrig hvis jeg var sammmen med en masse andre og fået 2-3 Øl og bare var klar på at give den gas, så kan jeg på ingen forudsige min opførelse og stof politik.

Det blev lidt kludret håber det går, jeg skriver ikke så tit herinde. /rettede lige nogle skrive fejl.

Junior medlem
Brugeravatar

Update:

Kl. 18.00 150 mg Methylone nasalt

kl: 18.50 Det eneste den sidste dosis har gjort indtil nu, er at forsøge at holde energi-niveau. Jeg er føler mig temlig sikker at Mephedronen "gode" effekter er helt væk og der er nu kun de neutrale/små irreterende after effekts, som rastløshed, sved, bidende/gnidende tænder, manglende appitit og en svag manglende fokusserings-evne.

Dog kunne rastløsheden blive vendt til at lave noget trivielt og monoton, som rengøring og "lette" opgaver.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
10 Kodimagnyler fordelt på 5 timer

Det lyder ... usundt. Hvorfor spiste du dem?

In our memories
Brugeravatar

Så vidt jeg har forstået hat du døjet med hovedpine. Mon ikke det var pga. mephedronen eller methylonen. Pas nu på dig selv, jeg synes du skal stoppe med at indtage mere. Husk der har været dødsfald.

Læs den her! Mephedron advarsel

Med venlig hilsen.

Junior medlem
Brugeravatar

Homo Superior skrev:
Citat:
10 Kodimagnyler fordelt på 5 timer

Det lyder ... usundt. Hvorfor spiste du dem?

Havde nogle svage fod smerter, og så hjalp det mig at falde lidt til ro, så havde lidt nemmere ved at sove. Det var ikke for at bruge det rekreationelt. Det er bestemt ikke noget jeg synes er en måde at bruge kodimagnyl på. Der er ekstrater man skal gå igennem hvis man vil få noget som helst ud af det. Jeg prøver bare at give et så oprigtigt billedet af hvad der kan påvirker en før/under/efter et forbrug af et givent stof.

Stonez skrev:
Så vidt jeg har forstået hat du døjet med hovedpine. Mon ikke det var pga. mephedronen eller methylonen. Pas nu på dig selv, jeg synes du skal stoppe med at indtage mere. Husk der har været dødsfald.

Med venlig hilsen.

Jeg tror ikke at jeg skriver nogle steder at det ikke kommer fra mephedronen/methylonen. Jeg vil faktisk sige er det næsten er helt sikker at det kommer derfra. Men den lille hovedpine er væk nu.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hvorfor har du ikke sendt det ind som en trip rapport?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Mephedrone er miskendt for at påvirke cardiac-vasculer systemet, (her er jeg ikke på hjemmebane, men udtaler mig alligevel, send et kys, i form af en post, hvis du har kilderne og forklaringen iorden.) Der kan fører til peperment(?) skade i hjertet og blodcirkuleringen.

Det virker altså som en meget usikker påstand, og hvis du ingen kilde eller andet opbakkende, så er det vist bedst, at det slet ikke skrives.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Som alle andre amfetaminer og analoger påvirker pMMC (mephedron) det cardio-vaskulære system, men jeg har ikke set noget bevis for at de skulle skade det permanent. Jeg tror der er større sandsynlighed for permanent neurologisk skade.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]