Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Jeg hørt en historie om en fyr, x, der sidste sommer var til festival, hvor han over flere dage indtog adskillige ekstreme doser af forskellige psykedeliske stoffer, bl.a. LSD og svampe uden at få mindeværdig effekt ud af - Uanset dose, og om der blev blandet forskellige slags.

Da dette var højst besynderligt, blev det selvfølgelig diskuteret - Da det i diskussionen bliver nævnt at x igennem længere tid har taget store doser ketamin, 5-7 gange ugenligt, er der et par nogenlunde fornuftige fyre der nævner at det skyldes ketaminens virkningsmekanisme, som kan medvirke en kraftig resistens overfor andre psykedeliske stoffer.

Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette udsagn, enten subjektivt erfaringsmæssigt eller fra et mere videnskabeligt biologisk udgangspunkt?

På forhånd tak,
Karmalicious

Junior medlem

BUMP!

Er der virkelig ikke nogen der har noget at byde ind med?

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Jeg har ikke oplevet nogen former for kryds tolerance mellem ketamin og LSD ihvertfald. Har dog ikke været oppe og tage så meget keta som du snakker om din ven har taget. Men har da haft et større forbug i mindre perioder ad gangen hvor jeg samtidig har haft taget LSD, og der har jeg ikke oplevet at LSD'en skulle virke mindre svagt end ellers.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Det sq da bare fordi han dagen inden også have taget en masse lsd og muligvis svampe :) .. Så kan du jo stortset intet mærke næste dag. Jeg rendte da rundt også på fullmoon og spiste 5 mærker på engang, dagen efter vi havde taget syre. TOTAL SPILD, men hva fanden.

Junior medlem

Okay, tak for din erfaring, keta-smølf.

Darkpsyco@

Der var på intet tidspunkt nogen af de stoffer han indtog der gav den forventede effekt - Heller ikke de første doseringer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har heller aldrig oplevet krydstollerende på den konto, overhovet! Og jeg har taget min del ketamin.. bare lige for at blære mig

Junior medlem

HopIFjordeN skrev:
Jeg har heller aldrig oplevet krydstollerende på den konto, overhovet! Og jeg har taget min del ketamin.. bare lige for at blære mig

Sejt ;)

Tak for dit input - Mystisk han ikke kunne blive påvirket dengang så.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]