Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DXM + Marzine
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Hey :)

I sidste uge havde jeg et perfekt DXM trip (600 mg), hvor jeg så mønstre på væggene og en følelse af at alting "flød sammen". Super nice :D

Men så læste jeg lidt under experiences i DXM FAQ, hvor der var en som havde prøvet 150 mg cyclizin oven på 600 mg DXM (selvom sløvende antihistaminer bør undgås sammen med DXM).

Citat:
Cyclizine definitely changes the character of a DXM trip. There's a lot of motion.. and I mean a LOT! 8) I was lying there on my bed with my eyes closed and I'd feel the mattress lift up and start twisting and twirling around. I grabbed on to the bed and hung on for dear life. It was like riding a roller coaster.

I would see a bunch of abstract patterns of color and while watching it some idea would flash through my head. The colors would then come together around the idea and form a solid scene with the detail gradually increasing. It was like when you have a supersaturated solution and you drop a seed into it and crystals form around it.

When the scene reached the resolution where it became real I'd start accelerating through it. For example, one time a road came into view with me and my bed in the middle of it. Landscape then formed around the road and I took off along it zooming up and down over hills and hitting turns at immense speeds (I was surpassed that I didn't go flying from the bed at each turn). Then a brick wall appeared across the road on the horizon and I was approaching it quickly. I tried to will myself to stop but couldn't. There was nothing I could do. I thought "Oh shit I'm gonna hit the wall and get plastered all over it!" I gritted my teeth, grabbed the blankets, and watched as I zoomed toward certain death.

At the last second, the bed started braking. I slowed down and came to a halt with my nose kissing the wall. It was such a thrill.. better than any amusement park! I looked over the wall and tried to will myself over it, but couldn't seem to move. I just hovered there. Then the entire scene disintegrated and I was watching colors again.

Nogen der har erfaringer med at blande? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skriver egentlig selv dit eget svar: sløvende antihistaminer bør undgås sammen med DXM. I forvejen er marzin ikke noget, der på nogen måde anbefales at eksperimentere med. Og tilmed sammen med DXM lyder i mine øre hul i hovedet.

Medlem
Brugeravatar

Det var det som stod i Wiki'en..

Men det lyder bare som om at han havde en fed oplevelse, og af den grund var jeg lidt nysgerrig :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror ikke du skal være bange for at blande, så længe du ikke overdriver med doserne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Magic Shroom er du helt tabt? Du TROR ikke? Det er fandme ikke en sund kombination og bør for alt i verden undgåes!! Lad være at skrive hvad du tror, duer ikke at manden måske tager dine ord for gode varer vel ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dikki skrev:
Magic Shroom er du helt tabt? Du TROR ikke? Det er fandme ikke en sund kombination og bør for alt i verden undgåes!! Lad være at skrive hvad du tror, duer ikke at manden måske tager dine ord for gode varer vel ?

Okay seje reje 8)

Hvad er sundt anyways? Som du nok kan læse er der folk der har haft gode oplevelser på netop denne blanding, så jeg kan ikke se hvorfor Twisted ikke skulle have lov til det også.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Magic Shroom skrev:
Dikki skrev:

Okay seje reje 8)

Hvad er sundt anyways? Som du nok kan læse er der folk der har haft gode oplevelser på netop denne blanding, så jeg kan ikke se hvorfor Twisted ikke skulle have lov til det også.

jeg forstår så ikke at du uden´at få en advarsel i det mindste kan slynge så uvident og dårligt HR eller det er vel lige det modsatte af Hr det du slunger ud, óg når du så bliver rettet for det starte´r du ud med at skrive okay seje reje. pointen er, det er dig der er galt på den her

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes ellers ikke jeg er galt på den overhovedt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er fandme et farligt råd du giver. Blandingen af antihistaminer samt DXM kan være dødelig! Desuden er Marzine giftigt og et lorte drug at lamme sig på!

Hvis du ikke ved noget om emnet, så lad være at poste.

Senest rettet af dikki 26 feb 2009 15:25, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fra psychedelia's wiki:

Om DXM
Generelt skal kombination med andre psykoaktive stoffer undgås, ISÆR følgende:

* Phenethylaminer (ecstacy, efedrin, pseudoefedrin, amfetamin mm.)
* Antidepressiva (MAO-hæmmere, SSRI'er, mm.)
* Sløvende antihistaminer (Cyclizin (Marzine), mm.)

Senest rettet af dikki 26 feb 2009 15:30, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Giver ham intet råd overhovedt? Siger bestemt ikke til ham at han skal gøre det, siger bare at det ikke er farligt i MEGET små doser. Så hold dog din kæft, og lad være med at tude sådan, Dikki & Extanor.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Magic Shroom skrev:
Giver ham intet råd overhovedt? Siger bestemt ikke til ham at han skal gøre det, siger bare at det ikke er farligt i MEGET små doser. Så hold dog din kæft, og lad være med at tude sådan, Dikki & Extanor.

Hvordan ved du det ikke er farligt i små doser? Hvis han har defekt CYP2D6-enzym er det jo ligepræcis også farligt i små doser.

Du på dybt vand, stop nu bare..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dikki skrev:

Hvordan ved du det ikke er farligt i små doser? Hvis han har defekt CYP2D6-enzym er det jo ligepræcis også farligt i små doser.

Okay, jeg anede intet om dette og undskylder derfor min fejl antagelse!

Dikki skrev:
Du er på dybt vand, stop nu bare..

- Hvad mener du med dette? Jeg er bestemt ikke ude på noget dybt vand.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det i orden, undskyld det sure opstød. Der var skam også engang jeg ikke vidste de ting, bliver bare så irriteret når potentielle livsfarlige råd gives.

Dybt vand, altså hvor du ikke kan bunde = Du taler om noget du ikke ved noget om :)

Medlem

Magic Shroom skrev:

Du giver ham intet råd?
Du skrev: "Tror ikke du skal være bange for at blande, så længe du ikke overdriver med doserne."
Er det ikke en slags råd? :shock:

Ved godt det er blevet udpenslet af Dikki, men luk dog for fanden røven med at udtal dig om noget du intet ved om? Var det for at få et ekstra post, af kedsomhed eller simpelthen bare fordi du er mindre skarp?

At du så begynder at spille halvsmart, og bare dummer dig herefter gør det bestemt ikke bedre.

Jeg synes overvejende at Magic Shroom, og Budha for den sags skyld, skal udelukkes fra forummet.

Medlem
Brugeravatar

Arreats skrev:
Var det for at få et ekstra post, af kedsomhed eller simpelthen bare fordi du er mindre skarp?

At du så begynder at spille halvsmart, og bare dummer dig herefter gør det bestemt ikke bedre.

Jeg synes overvejende at Magic Shroom, og Budha for den sags skyld, skal udelukkes fra forummet.

Var dét for at få en ekstra post? .. Kan ikke se du tilføjer noget til debatten.
Og hell yeah!! UD med de svin!!! Vi er jo ikke mennesker og vi laver jo ikke fejltagelser!

Misforstå mig ikke, jeg synes det er uansvarligt at lukke sådan noget gylle ud, men manden indrømmer dog sin fejltagelse og han skriver i en god hensigt (Selvom det ikke altid er nok, i know)
Synes det er en enormt fed politik! Smid de uvidende ud fra et HR forum - DER ER IKKE PLADS TIL DEM.

Jeg er forresten godt klar over at jeg er dobbeltmoralsk.

//EDIT: Misquote ;)

Senest rettet af Bøøøhmand 26 feb 2009 22:56, rettet i alt 3 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes det er lidt i overkantet at i siger jeg skal smides ud. Altså, jeg lavede en fejl. Det indrømmer jeg og siger undskyld. Ved nu at jeg skal læse mere på lektien før jeg udtaler mig, men no harm done? Er sikker på at tråd starteren nu udemærket er klar over at han ikke skal blande de to ting.

Senest rettet af Arthur Spooner 26 feb 2009 23:47, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Såså, tag det roligt :D
Jeg holder mig bare fra kombinationen, så simpelt er det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enig, udsmidning er no go. Hvis jeg var blevet smidt ud dengang jeg kom herind, ved jeg sku ikk for jeg havde været nu. Højst sandsyneligt rigtig ødelagt. Psychedelia - Fordi du fortjener det... øh..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]