Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hey Guys...

Igår var jeg til tramp, og jeg fik 2c-b for første gang, nasalt.. Og hold da kæft jeg fattede bare ikke hvad der foregik :D

Alle farver, alting var bare happy jazz!

Jeg havde det hele tiden som om at luften blev suget ud af rummet, og så blev "ballonen" tømt for gas, her dagen efter snakkede jeg med min kammerat om det, og han mente også at han havde det som en man tog et hiv af en inhalator når et track gik igang, og så til sidst var stemmerne nærmest som helium.

Har i haft oplevelsen med at luften forsvinder, og man hiver efter den, selvom den jo selvfølgelig er der??

Nå ja, vi indtog 25-30 mg. hver.

Insane psychedelia user!

Jeg har engang på et lsd-trip, været ude for at jeg kun kunne trække vejret, hvis jeg røg cigaretter. Det var ret spooky, for jeg var alene og kunne ikke finde min lighter, til sidst gik jeg ned til naboen for at låne en - fik ild i en smøg, og såglemte jeg det ellers bare, mærkede ihvertfald ikke mere til det...

Har aldrig oplevet det på 2c-b, synes ikke rigtigt det går ind og fucker med min hjerne på den måde - det er kun mine øjne der bliver påvirket med masser af smukke farver...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det legede ihvertfald mega meget med min hjerne, eller også var det ketaminen som var med inde over/ en blanding af de to..

Det tog bare laaaang tid for mig at "fange" hvad det egentligt gik ud på, hvis man kan sige det sådan. hehe

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har oplevet nogle gange, at ketamin har gjort dee fysiske rammer til noget andet end man kender normalt.
Opfattelsen af maskiner og andre viljer, som arbejder med ens krop og sind, er vist ikke unormal.

25-30mg 2c-b er en ret stor dosis, hvis man som førstegangs bruger indtager det i én dose, nasalt. Men det burde ikke forårsage den oplevelse i har haft, alene.
At ketamin har haft en finger med i spillet lyder sandsynligt. De 2 stoffer supplerer hinanden ret voldsomt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, det passer meget fint med, at der i de den første 1½ time var en del ting jeg ikke forstod, hvor ketaen nok har haft en finger med.

Det var alt for grineren at tiden, lyden, stemmerne, bare alting, det gik i slowmotion, og så ligepludselig gik det hele mega hurtigt og sådan.. hehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ketamin og 2-c-b må klar ha haft rn finder med i det spil - de to stoffer kan være rigtig crazy sammen, specielt nu hvor det var dit jo,frutrip!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var.. Ja, det er ligesom jeg bare har lyst til at snakke om det igen og igen..
Det var jo så farveladet og så fucking grineren! :D

Det holder fandme 100!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Har prøvet noget i stil med luften blev suget ud af rummet,
og at jeg ikk følte at jeg veje noget ? Som om der ikke var nogen tyndekraft :)
Det skal så lige siges at det var på 2C-E .

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Har oplevet det adskillige gange på div psykedelika bla. også 2c-b. Men bare slap af kroppen skal nok selv sørge for at få vejret igen, selvom det godt nok er en lidt speciel oplevelse når det sker.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Cooker skrev:
Alle farver, alting var bare happy jazz!

det er sku den bedste beskrivelse jeg har hørt om 2c-b længe, men jeg kan følge dig 100%

og tillykke med at brude din 2c mødom og alt det der lort.

men jeg forstår ikke rigtig hvad du egentlig spørge om, i kunne få luft? men snappede efter vejret? fordi i egentlig ikke kunne få luft?

- eller?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
tror også bare det er stoffet der spiller dig et pus, har også prøvet ligenende på både svampe lsd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ambient og GG: Ja, jeg tror bare det har været stoffet der har spillet mig et puds.. Det var ligesom at når et nummer var slut, så skulle man tage en ordentlig lunge luft, og så havde man nok luft indtil nummeret var slut igen. Det var så i slutningen af et nummer at man manglede luft, da man havde opbrugt alt man havde haft. Hehe. Det var alt for smadret :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Cooker skrev:
Det var ligesom at når et nummer var slut, så skulle man tage en ordentlig lunge luft, og så havde man nok luft indtil nummeret var slut igen. Det var så i slutningen af et nummer at man manglede luft, da man havde opbrugt alt man havde haft.

Har prøvet noget i stil på DPT, det var også når nummeret var slut, så var det som om at anlæget træk vejret, også for at starte det næste nummer, så skulle vi så også på en måde tage en ordentlig lunge luft også puste ud :)
total crazy nat ! :rocking:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det gir jo egentlig rimelig god mening, sådan en god gang trampe musik på et par PA højtalere, skaber unægteligt forandringer det omkringværende lufttryk. Så ligesom i andre situationer når trykket ændrer sig eg. når en flyvemaskine letter/lander eller man kommer op fra et frit dyk, skal man have en lunge luft. Tror godt, at det at der et kommer pludseligt tab af lufttryk ved nummerskift, ville kunne give den nævnte fornemmelse; især forstærket af eventuelle bevidsthedudvidende substanser.
hmmm.. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis nogle af jer var ude på O'malleys d. 14/2, til den sidste technofest inden det lukkede - så ved i ligesom mig,
at musikken var fantastisk høj og det spillede bare fucking godt.

Det har helt sikkert være med til at forstærke oplevelsen, men det er vel også sådan det skal være!? ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Har oplevet 2cb-allergi. Efter ca 6 trips på 20-25mg på en måned ville jeg veje min 2cb, og som altid var der lidt som jeg ikke ku få af vægten og bladet, så "sniff" og smerte, men ingen typisk effekt. Bare 4 timer hvor jeg havde "lungebetændelse." Hostede. Tørt. og det lød bestemt ikke sundt. Efter det tog jeg en lang pause. (3-4 måneder)

De sidste par trips har jeg kunnet mærke det, men ikke så kraftigt som den ène gang.

Har tilgengæld haft mange sjove oplevelser med 2cb og musik, og tror personligt ikke at ketamin behøver at være indblandet. 2cb forvrænger ligeså meget min hørelse som mit syn og de 2 sanser har det med at blande sig når jeg først har sniffet 20mg. Hvis det så er noget syg trance der har været "audio-background" ka jeg ikke forestille mig jeres oplevelser.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hjørring
hey nogen der ved noget om 2C-I fordi har fundet en side man kan købe det på og vil ikk købe noget uden info først på forhånd tak

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
xandu skrev:
hey nogen der ved noget om 2C-I fordi har fundet en side man kan købe det på og vil ikk købe noget uden info først på forhånd tak

http://www.google.dk/search?hl=da&q=2c- ... %B8g&meta=

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]