Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 08:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har en gang fået cuttet ketamin, og det var faktisk fra sønderjylland. Jeg har aldrig fået noget fra den person igen, og kunne aldrig finde på det, keta skal være rent.

Det skal alt selvfølgelig være, men hellere ren ketamin end kokain!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Dr. Phibes skrev:
Stonez, du må meget gerne poste igen når du ved mere!

Han skriver i sit indlæg at han ikke må bruge sin bruger her på boardet, og derfor skriver i gæstebogen. Så han kan vel ikke svare yderligere, efter emnet er flyttet til syntetiske?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drupe skrev:
Dr. Phibes skrev:
Stonez, du må meget gerne poste igen når du ved mere!

Han skriver i sit indlæg at han ikke må bruge sin bruger her på boardet, og derfor skriver i gæstebogen. Så han kan vel ikke svare yderligere, efter emnet er flyttet til syntetiske?

Det er korrekt. Så indtil de høje herrer beslutter at unbanne ham(hvilket jeg hellere end gerne ser) må han skrive i gæstebogen eller henvende sig til en af os andre som kan give beskeden videre.

Insane psychedelia user!

Portuz skrev:
Jeg har en gang fået cuttet ketamin, og det var faktisk fra sønderjylland. Jeg har aldrig fået noget fra den person igen, og kunne aldrig finde på det, keta skal være rent.

Jeg spørger om ANDRE er stødt på netop dette batch, som tilsyneladende er kontamineret med noget ret giftigt. Det er muligt at få foretaget en retskemisk analyse, så kom frit frem hvis at andre ligger inde med dette dræber-ketamin, så vi kan få nogle svar. Tilbuddet kommer fra selveste Henrik Rindom, så jeg håber da at vi kan udnytte det. INGEN er interesserede i den slags møgbeskidte stoffer på markedet og det kunne være dødinteressant at afklare hvad for et obskurt middel som er tilsat.

Jeg går udfra at stonez kan tænke sig til at poste i gæstebogen igen, hvis han har ny info. Under alle omstændigheder vil jeg gerne tale med dig, stonez.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Selvfølgelig er Stonez velkommen i Gæstenbogen. Den har ingen fjender

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aner ikke hvor jeg er :s
Darkpsyc0 skrev:
hmm... Altså nu jeg jo selv fra sydsjælland og tror godt jeg kender den type keta der. Men jeg syntes ellers den virker mega kanon godt. Det bedste jeg har prøvet. Men det ligner fuldstændig små sukker korn som du siger.. Tror faktisk ikke man ville kunne se eller mærke forskel på dem ( sukker og ketaen ). Og nej det jo klart det ikke sætter sig fast da det jo ikke er pulver. Kan det være du/dem bare ikke kan tåle det? Jeg kender da personligt flere som bliver mega mega dårlig af bare det mindste keta.
Men anyways go bedring, kan jo også være det noget andet end det jeg kender.

der står så også det er i Sydjylland og ikke Sydsjælland

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]