Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 03:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Ålborg
Heey hvad er jeres personlige erfaring ang julemix og dosering. hvad plejer jeres blandingsforhold at være..
og hvad laver i imens? tramper i, tager på disko, eller sidder i hjemme i en koger. Hvad er i istand til?
mvh :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Flyttet til syntetiske

Medlem

Geografisk sted: Ålborg
What? Troede jeg havde valgt syntetiske, var ok skæv da jeg lavede opslaget haha :D men grunden til jeg spørger er fordi jeg lige har fået fingrene i mdma og keta. Jeg har taget emmma mange gange egterhånden, max 450mg på en hel aften/nat i alt. Delt i 3-4 doser. Ketamin har jeg prøvet én gang, og det husker jeg knapt nok hvordan var. Men der skøre er, at inden jeg havde prøvet Emma eller keta alene, sniffede jeg julemix(3-4 år siden). Og det var virkelig en da de sjoveste og bedste dage i mit liv. Jeg blev så brændt på en god måde. .Men jeg aner bare ikke hvad blandingsforholdet var? Og jeg ved ikke om jeg blev så blæst fordi det var Virgin trip på både Emma og keta.
Og jeg var så kogt at jeg ihvertfald ikke kunne tage i byen :p
Hvad har i af erfaringer ? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Start ud med en 100-200 mg dose mdma.. redoser evt med en mindre dose 1-1.5 time efter og hold mdmaen til max 2 doser. og så tag nogle små streger keta på 20-50 mg af gangen efter behov.. la vær med at bland pulverne sammen som mange gør da det ikke er nyttigt eller sundt at redosere mdmaen på samme måde som ketaen

tager kun emma til tramp... holder pauser på 2-3 mrd og så passer det altid med et fedt event.. og så synes jeg ikke emma er så fedt i mange andre sammenhæng.. det er et musiknydelses drug for mig.. men der er folk meget forskellige herinde

Medlem

Synes det er lige meget hvor lidt eller meget emma jeg får i hornet eller sækken, så ligner jeg altid en der har fået en hammer i hovedet, er ALDRIG i stand til og ta til tam tam f.eks.... - hvor imod jeg får rul på, af det som rimer på myrer, der har folk os andre meninger, med for mange mennesker gør det skummelt, not for me.. :D vi forskellige allesammen, thank god for that. start stille ud og reducere ketaen som sagt. ikk for meget emma.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Alle ser helt fuckt ud til tramp.. hvertfald alle dem der knaser

hvorfor mener du at du ikke er i stand til det? Jeg har det lige omvendt.. skal helst være så blæst som muligt når jeg lander til noget som tam tam ellers får jeg trip i hovedet af folk

Medlem

mest fordi jeg spænder så tænderne klapper, og har det egentlig bedst med og flyde i en sofa, da jeg os tit har lukkede øjne... fatter ikk en skid på emma :p men jeg elsker derimod lsd til events :D fuld rul, jeg opdager sku ikke der mange mennesker, jo men det slet ikke det interessante, det musikken og farverne :D thats life..

Medlem

arnebjarnovich skrev:
mest fordi jeg spænder så tænderne klapper, og har det egentlig bedst med og flyde i en sofa, da jeg os tit har lukkede øjne... fatter ikk en skid på emma :p men jeg elsker derimod lsd til events :D fuld rul, jeg opdager sku ikke der mange mennesker, jo men det slet ikke det interessante, det musikken og farverne :D thats life..

faktisk priceless :D

Insane psychedelia user!

Der er forskel på at redosere og reducere. Det er to modsætninger når vi snakker stoffer. Få lige styr på det. :)

Reducer MDMA'en og redoser Ketaminen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]