Hej
Jeg har haft mange behagelige oplevelser med MXE og det er efter min mening et fantastisk stof når det bliver brugt under de rette omstændigheder.
I lavere doser er det mildt stimulerende, euforisk og behageligt og i højere doser kan man flyde lammet rundt i en anden dimension uden hverken tid- eller stedssans.
Jeg elsker at ligge alene i min seng på MXE med slukket lys og blive fuldstændigt opslugt af en film eller tv-serie.
Ved tilstrækkeligt høje doser ender man i "hullet" som kan være både en fantastisk og en skræmmende oplevelse.
Jeg har ikke erfaring med at bruge MXE i festsammenhæng men jeg hører at det i lave doser minder om alkohol.
MXE giver ikke tømmermænd som alkohol og virkningen er som regel ikke til at mærke næste morgen.
Der er ingen dokumentation for at MXE skulle nedsætte din indlæringsevne men du skal altid være varsom med RC's da deres virkning ikke er tilstrækkeligt undersøgt. Dette gælder især for et stof som MXE som kun har været på markedet siden 2010.
Det er desuden vigtigt at du forstår, at MXE er meget anderledes end klassiske psykedeliske substanser som LSD og Psilocybin. MXE er et dissociativt stof og dissociativer giver dig en meget speciel oplevelse, jeg nyder det men mange andre gør ikke.
Rektal indtagelse fungerer godt med MXE men det er dog ikke lige mig. Jeg har både prøvet at sniffe det, indtage det oralt og indtage det sublingualt og jeg foretrækker oral indtagelse da jeg synes virkning og varighed passer mig bedst sådan. Det er også let og behageligt da man bare kan smide pulveret i et glas appelsinjuice eller cola

Oralt ville jeg anbefale en førstegangsdosis på 40mg men det kommer an på kvaliteten af stoffet, din vægt og andre faktorer.
Jeg ser MXE som et helt specielt stof og hvis du nyder det med måde og i de rigtige omgivelser er jeg sikker på at det kan det give dig nogle gode oplevelser. Men som med alle andre euforiserende stoffer, især RC's, skal du huske at være ekstra forsigtig og bruge din sunde fornuft. Hvis du beslutter dig for at prøve det må du meget gerne skrive om din oplevelse
Held og lykke!