Mr.Cookie skrev:
Så vidt jeg ved accepterer de(t) hollandske lab. ikke at man sender substanser til dem med posten, men det gør de i Spanien.
Jeg kendte kun til det hollandske laboratorier. Som sagt er de anonyme og gratis. Men for at være anonym er man naturligvis nødt til at møde op og lade dem teste mærket. Hvis man sender det til dem skal de jo vide hvem de skal sende det tilbage til

De laboratorier du henviser i Spanien, tester de alle stoffer? Altså lad os sige man sender dem 1 gram kokain, så vil de teste det er kokain, men vil de også teste renheden og hvad der ellers er i det?
Nu bliver det lidt of topic, men hvis nogle hollændere modtager noget næsten rent kokain i skiver direkte fra kartellerne, kan de ofte finde på at cutte det med et eller andet. Derefter vil de presse det igen, men det gør de med maskiner der bruger dieselolie. Så hvis man modtager kokain i Danmark, og man er blevet lovet det ikke er blevet rørt ved, der lugter eller smager svagt af dieselolie, så ved man det er cuttet dernede.
Jeg er på ingen måde så højt oppe at jeg selv modtager osv. Jeg er bare en normal person der køber til eget forbrug. Men jeg har en enkelt gang fået kokain, der netop lugtede og smagte af dieselolie, så allerede der viste jeg at det ikke var de 1000 kroner værd.
Men jeg synes det er spændende at snakke om renheden af kokain og hvordan man kan spotte meget godt cola inden man selv begynder at rengøre det.