Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 21:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har efter et stykke tids søgen fundet et par mærker LSD, det skulle det være eftersigende!

Dog har mediernes + omgangskredsens fokus på NBOMe fået mig lidt i dissonans, og derfor vil jeg rigtig gerne finde ud af om mit LSD overhovedet er LSD.

ez test reklamerer med at man kan købe deres engangsprøver, hvori man kan spotte indholdet af NBOMe plus andre trælse ting i. Er dette reelt nok?
Jeg må ærligt erkende LSD'en kommer fra en dealer gennem en ven, hvor der selvfølgelig er blevet sagt det er the real shit(klassisk handelstale <.<), og jeg betalte derfor også lidt ekstra.

Har fået MDMA og lidt gratis svampe af samme person som var vældig godt, så det kunne tænkes jeg har skudt den gyldne gås? For jeg er så hooked på at prøve LSD,
men magter ikke at rende ind i noget andet.

Hvad er jeres tips og tricks i forhold til dette?

(Vil også gerne prøve mikrodosering!)

Medlem

Du kan tage et meget lille stykke og smage på det.

LSD smager ikke af noget. 25i-nbome smager bittertert af helvedes til.

Af andre metoder kan nævnes: LSD gløder meget lidt under UV-lys, mens 25i-nbome overhovedet ikke reagerer.

Desuden findes der produkter, som dette: http://www.amazon.com/gp/product/B002ATUECS/ref=wms_ohs_product?ie=UTF8&psc=1

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Citat:
EZ Test for LSD (Ehrlich reagent) is a test that can be used to test for the presence of LSD or other Indoles such as DMT.
This test does not react to the newer fake LSD substan suh as N-bomes

Open the ampoule and add the little ball from inside the cap to the liquid in the ampoule. Now add a little bit from your blotter, or a drop. Let mix for a minute.
If there is LSD present the liquid will show a lavender color.

15% rabat på EZtest kits:
viewtopic.php?f=31&t=47564&p=650998

http://www.eztest.com/

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Pestilence skrev:
Citat:
EZ Test for LSD (Ehrlich reagent) is a test that can be used to test for the presence of LSD or other Indoles such as DMT.

viewtopic.php?f=31&t=47564&p=650998

Ekstremt vigtigt, der er blevet lavet sådan en test. Kender man fejlmarginen på produktet? Falsk negativ, falsk positiv osv.

Jeg mener bare, for virkelig at mindske risikoen, bør man selv efter testen har vist det er LSD, lige smage på et hjørne for at tjekke det er smagsløst og indtage resten derefter.

Nu vi snakker LSD, kendte en for mange år siden der var meget blæst sådan helt generelt. En gang jeg var til fest med ham indtog han sit LSD mærke ved at smadre panden ned i hjørnet på et bord og derefter sætte mærket i såret ;)

Medlem
Brugeravatar

Cepha skrev:
Pestilence skrev:
Citat:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.p ... 4&p=650998

Ekstremt vigtigt, der er blevet lavet sådan en test. Kender man fejlmarginen på produktet? Falsk negativ, falsk positiv osv.

Jeg mener bare, for virkelig at mindske risikoen, bør man selv efter testen har vist det er LSD, lige smage på et hjørne for at tjekke det er smagsløst og indtage resten derefter.

Nu vi snakker LSD, kendte en for mange år siden der var meget blæst sådan helt generelt. En gang jeg var til fest med ham indtog han sit LSD mærke ved at smadre panden ned i hjørnet på et bord og derefter sætte mærket i såret ;)

Det lyder sådan ret rockstar-agtigt!

Men ja, både test og smag må være at foretrække!

De Nbome mærker jeg har set har ikke lignet lsd blotters. Lsd mærkerne som jeg har set, har altid været meget tynd papir og smagsløst.

De Nbome jeg har set, har været sådan noget stift og hård, forholdsvist tykt pap og smager af helvede til:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du vil ofre ½-1 mærke LSD og 50 €, kan du få testet det i laboratoriet i Spanien.

http://energycontrol.org/international.html

Resultater:
http://energycontrol.org/analisis-de-su ... zadas.html

Hvad er jeres erfaring med hvordan man kan se forskel på Nbome og lsd mærker?

Medlem

Ø Tripperen! skrev:
Hvad er jeres erfaring med hvordan man kan se forskel på Nbome og lsd mærker?

Den sikreste metode ifølge flere udenlandske kilder er at underøsge mærkerne med UV-lys. LSD vil lyse svagt op under UV-lys, mens Nbome ikke vil reagere overhovedet.

Når jeg skriver den sikreste metode ovenfor, er det selvfølgelig do it yourself metode jeg henviser til. Det sikreste vil altid være at få det testet i et laboratorium. I Holland har man oprettet laboratorier, hvor brugere gratis og anonymt kan få testet deres stoffer. Det er derfor Holland eksempelvis har det reneste MDMA. Jeg vil gætte på det også snart begynder at slå igennem på ting som kokain og amfetamin med videre. Dealerne kan ikke længere snyde kunderne, da de blot kan få produktet testet. Er produktet ikke af tilfredsstillende resultat, vil man aldrig vende tilbage til den dealer. Generelle undersøgelser af amfetamin, viser at ud er af 1 gran er kun 23% rent faktisk amfetamin, en hel del af grammet er efedrin og koffein (for at give den opkvikkende effekt) og resten er bare det skidt dealere smider i for at fortynde deres produkter og tjene mere.

Formålet med at de har oprettet disse laboratorier i Holland er harm reduction. Man kan få testet hvad ens produkt egentlig indeholder. Det vil f.eks. forhindre de mange tilfælde vi har set herhjemme hvor folk tror de har købt LSD, men istedet fået det langt billigere og langt farligere Nbome.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved accepterer de(t) hollandske lab. ikke at man sender substanser til dem med posten, men det gør de i Spanien.

Jeg prøvede på et tidspunkt at lyse med UV lys på et par mærker, og de lyste da også lidt op, men det stykke A4 papir som mærkerne lå på lyste endnu mere. Så er jeg er ikke så sikker på at UV lys er en god metode til at teste lsd. Måske brugbart hvis LSD er i krystal form, men næppe når det er lagt på blotters.

Medlem

Mr.Cookie skrev:
Så vidt jeg ved accepterer de(t) hollandske lab. ikke at man sender substanser til dem med posten, men det gør de i Spanien.

Jeg prøvede på et tidspunkt at lyse med UV lys på et par mærker, og de lyste da også lidt op, men det stykke A4 papir som mærkerne lå på lyste endnu mere. Så er jeg er ikke så sikker på at UV lys er en god metode til at teste lsd. Måske brugbart hvis LSD er i krystal form, men næppe når det er lagt på blotters.

Man skal naturligvis ligge mærkerne på en mørk baggrund, så det er tydligere at se. Men det er blevet valideret flere steder at metoden kan benyttes. Søg blot på nettet, der er flere udenlandske hjemmesider, der beviser det.

Men det vigtige i din kommentar er at dit LSD lyste lidt om. Som jeg skrev lyser det kun meget svagt, men nbome lyser overhovedet ikke.

Denne metode kombineret med at smage et lille bitte hjørne vil sikre dig hvad du har. Nbome smager vanvitttigt bittert, LSD smager af intet.

Denne bobbelt test er den bedste måde, som jeg kan komme op med, at sikre sig at det er LSD man sidder med. Lyser mærket og smager det er intet er det helt sikkert LSD (eller intet :) ), fejler en af metoderne vil jeg ikke bruge det, så tyder det på at der i hvert fald er nbome på selvom det også kan være LSD på mærket.

Medlem

Mr.Cookie skrev:

Jeg kendte kun til det hollandske laboratorier. Som sagt er de anonyme og gratis. Men for at være anonym er man naturligvis nødt til at møde op og lade dem teste mærket. Hvis man sender det til dem skal de jo vide hvem de skal sende det tilbage til :)

De laboratorier du henviser i Spanien, tester de alle stoffer? Altså lad os sige man sender dem 1 gram kokain, så vil de teste det er kokain, men vil de også teste renheden og hvad der ellers er i det?

Nu bliver det lidt of topic, men hvis nogle hollændere modtager noget næsten rent kokain i skiver direkte fra kartellerne, kan de ofte finde på at cutte det med et eller andet. Derefter vil de presse det igen, men det gør de med maskiner der bruger dieselolie. Så hvis man modtager kokain i Danmark, og man er blevet lovet det ikke er blevet rørt ved, der lugter eller smager svagt af dieselolie, så ved man det er cuttet dernede.

Jeg er på ingen måde så højt oppe at jeg selv modtager osv. Jeg er bare en normal person der køber til eget forbrug. Men jeg har en enkelt gang fået kokain, der netop lugtede og smagte af dieselolie, så allerede der viste jeg at det ikke var de 1000 kroner værd.

Men jeg synes det er spændende at snakke om renheden af kokain og hvordan man kan spotte meget godt cola inden man selv begynder at rengøre det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cepha skrev:
Man skal naturligvis ligge mærkerne på en mørk baggrund, så det er tydligere at se. Men det er blevet valideret flere steder at metoden kan benyttes. Søg blot på nettet, der er flere udenlandske hjemmesider, der beviser det.

Men det vigtige i din kommentar er at dit LSD lyste lidt om. Som jeg skrev lyser det kun meget svagt, men nbome lyser overhovedet ikke.

Denne metode kombineret med at smage et lille bitte hjørne vil sikre dig hvad du har. Nbome smager vanvitttigt bittert, LSD smager af intet.

Denne bobbelt test er den bedste måde, som jeg kan komme op med, at sikre sig at det er LSD man sidder med. Lyser mærket og smager det er intet er det helt sikkert LSD (eller intet :) ), fejler en af metoderne vil jeg ikke bruge det, så tyder det på at der i hvert fald er nbome på selvom det også kan være LSD på mærket.

Altså hvis du lyser på dem, og det så er enten ingenting eller lsd, eller nbome lagt på tabs som selv lyser, så kan man jo ikke bruge lyset til noget fornuftigt. Smagstesten er OK, da den kan bruges til at udelukke bitre rc'er.
Du har helt ret i at du kan finde sider på nettet som viser lys som en brugbar metode, og det er da også derfor jeg selv har prøvet at gøre det, men om de ligefrem har bevist det, vil jeg godt stille spørgsmålstegn ved. Derfor holder jeg fast i at det ikke er brugbart med UV lys til LSD på blotter /tabs.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cepha skrev:
Mr.Cookie skrev:

Jeg kendte kun til det hollandske laboratorier. Som sagt er de anonyme og gratis. Men for at være anonym er man naturligvis nødt til at møde op og lade dem teste mærket. Hvis man sender det til dem skal de jo vide hvem de skal sende det tilbage til :)

De laboratorier du henviser i Spanien, tester de alle stoffer? Altså lad os sige man sender dem 1 gram kokain, så vil de teste det er kokain, men vil de også teste renheden og hvad der ellers er i det?

Det er ikke så praktisk at man lige skal forbi Amsterdam med sine substanser for at få dem testet, i forhold til at smide dem i en konvolut. Du kan også være anonym i Spanien. Du kan vælge at betale med bitcoins.
De sender ikke noget retur til dig. Jeg har endnu ikke selv haft behovet for at gøre det endnu, men regner med at du får en kode som du kan bruge på deres side, for at se dit resultat. Det kan også være at de bare sender resultatet til din email.

Hvis du klikker på mine links højere oppe kan du se svarene på de sidste 2 spørgsmål. Der er en lang liste med resultater af de stoffer de har undersøgt de sidste 3 måneder. Der står også hvor meget du skal sende til dem osv.

''The amounts required for analysis are:
◦Powder substances: 30-100 mg (do not send more than 100 mg)
◦Pills: one pill
◦Blotters: one blotter
◦Microdots: one microdot
◦Cannabis: 100 mg of hash, marihuana or extracts''

Dedikeret medlem

Nu er tråden godt nok drejet lidt væk fra det originale emne, men når man tester med en hurtigt drug-test som ez-kits er det vigtigt at være klar over, at en positiv ikke betyder at det er det rigtige stof. Det betyder at en specifik gruppe er tilstede i stoffet.

Jeg har oplevet mærker der, hvis de fik lidt tid, gav et positivt udslag med ehrlichs - altså en test for indoler - men som bestemt ikke havde set skyggen af LSD.
Det er derfor vigtigt at se på alle sporene og ikke kun resultatet af testen - som det også lidt er nævnt i tråden. Dvs. en positiv test samholdes med anden information; fx ved LSD at stoffet er smagsløst, at det lyser under UV og tester positivt for en indol med tæt på øjeblikkeligt udslag. Så er man ved at spore sig ind på, at der er tale om et lysergsyre derivat, men det er stadig ingen garanti.

Visuelt kan man også ofte se, at mærker med de RC's der kræver lidt højere doser, ofte er synligt mættede med salt, så de nærmest ser sugar-coated ud. Det synes jeg ikke at opleve ved mærker der, efter min vurdering, er LSD eller i hvert fald i familie med.

Ikke at jeg er vanvittigt velbevandret ud i RC's og mærker, men lidt har man da mødt.

I øvrigt kunne der være tilsat tryptophan eller en anden billig indol kilde til et mærke, som giver et falsk udslag i testen. Men om det i praksis er noget der sker, tvivler jeg måske på. Erowid eller bluelight har måske info(?).

Medlem

Geografisk sted: ???
Nemmeste måde at adskille rigtig Lyserg syre fra diverse erstatninger: Smag på det, er det lyserg syre har det ingen smag andet end papiret.

Selvfølgelig findes der andre stoffer som sikkert af og til bliver kaldt syre som ikke smager af noget, men så vidt jeg ved er de EKSTREMT sjældne og ikke dødsfarlige.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har lige en tilføjelse.

Kunne man ikke prøve at mikrodosere lidt af LSD'en og så ellers se hvad der sker?

Tænker man igennem den måde kan mærke om det er nBome eller LSD. Dog er der sikkert så forskellige reaktioner på LSD, at man nok ikke kan fornemme hvad det er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]