HopIFjordeN skrev:
Hej - jeg har selv haft nogle stykker af netop de 133ug sugetabletter du beskriver.. Du vil højst sansynligt ikke få noget godt ud af at tygge i dem og sluge, de optages hurtigt gennem mundehulen og det er de også beregnet til jo =)!
Yep. Skrev netop også tygge
og holde dem i munden 
HopIFjordeN skrev:
Uden tollerence, har jeg forsøgt mig med både halve, og sidenhen (et par dage senere) en hel... Da det optages så hurtigt kan du sagtens redosere! Men kan fortælle dig, at kurven er meget stejl, den er bestemt ikke liniær men helt bestemt meget eksponentiel! Vil nok sammenligne 133ug fentanyl under tungen som 30-100mg oxycodone og grunden til det store spring, er at det optages på den måde det gør, så spytproduktion og hvor meget du sluger (!:P)
Præcis sådan et svar jeg ledte efter, mange tak. Synes også at det giver meget mere mening at du sammenligner det med en rimelig solid dosis oxy. Passer bedre med mine egne forestillinger.
HopIFjordeN skrev:
Prøvede engang nogle plastre sat på min krop hvor jeg intet kunne mærke (dosen kan jeg ikke huske desværre), selv efter 24 timer - så valgte i min kådhed at klippe meget, altså meget små strimler og putte det i en kop kaffe, her tog jeg meget små, og igen altså meget små slurke, ventede omkr 30min mellem hver slurk - alligevel endte jeg med at nodde for hårdt, hvilket ikke var min intention, og kreere et ok langt cigaretbrændemærke på mit inderlår og min daværende stol.. Det tog helt afgjordt røven på mig og vippen vippede og svejede, mens jeg stod på tæer med balancen i uorden, lige på kanten, vil jeg tro...
Din fordel her, er at du har et farmaceutisk rent produkt! Men gør dig selv den tjeneste at have en ven ved din side, indtil du ved hvad du kan tåle etc - jeg lærte i hvertfald lektien da jeg legede superman med de føromtalte plastre...
God vind & Held og lykke! =)
De der plastre er jo også designet så de frigiver meget små mængder løbende. Ikke underligt at det ingen effekt gav. Den mest almindelige måde at bruge dem på til sjov og spas, er vist nok at klippe/skære dem i stykker og presse den der gele-agtige masse ud, og indtage den sublingualt eller via fordampning på sølvpapir som med heroin.
Mht. dit råd om en trip sitter, så har jeg desværre ingen bekendte som jeg tør betro med mit opiatbrug... Opiater er helt og aldeles haram i min omgangskreds. Skal dog nok passe på. Har som sagt ret omfattende erfaring med disse stoffer, og min tolerance er ret høj (Skal æde næsten et halvt gram morfin for at nodde ordentligt... Og jeg er ikke engang fysisk afhængig. Dette er bare hvad der sker når du bruger opiater rekreationelt i årevis uden at tage lange pauser...). Starter med en meget lav dosis.
Hvor lang tid varede rusen da du brugte sugetabletterne?