Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 22:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Skal til noget rave om ikke så længe og kunne godt tænke mig at prøve coke også eneten lsd eller svampe oveni hatten, Hvordan er virkningen/rusen?

Insane psychedelia user!

Lad være med at afprøve nye stoffer til raves, specielt 2 i kombination som du aldrig har prøvet før.

Du kan jo selv søge lidt på det der internet efter triprapporter. De er ganske glimrende til at give en idé om hvad mennesker oplever på forskellige rusmidler. Psychedelia.dk har en glimrende triprapportsektion, erowid.org ligeså.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Damn, jeg ville godt nok ikke blande coke med psykedelika. Men jeg bryder mig generelt ikke om coke.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg kunne heller ikke forestille mig at coke + psykedeliske stoffer ville være fedt.. Syg noia og manisk adfærd tænker jeg umiddelbart. Og så ville jeg aldrig tage syre/svampe til rave.. Alt for mange indtryk, alt for mange mennesker.

Medlem

Jeg tog engang en lille smule kokain under et svampetrip. Det kan ikke anbefales.

Junior medlem

ragamuffin skrev:
Lad være med at afprøve nye stoffer til raves, specielt 2 i kombination som du aldrig har prøvet før.

Du kan jo selv søge lidt på det der internet efter triprapporter. De er ganske glimrende til at give en idé om hvad mennesker oplever på forskellige rusmidler. Psychedelia.dk har en glimrende triprapportsektion, erowid.org ligeså.

Ved ikke lige hvor du får det fra at jeg ikke har prøvet nogle af delene før, har bare ikke prøvet dem sammen så ville lige høre. Men det bliver nok bare svampe ved en ven istedet også evt noget emma, og i såfald skal jeg så tage emma midt under svampe trippet eller før/comedown?

Insane psychedelia user!

Det ved jeg da egentlig heller ikke. Det forstod jeg bare ud fra dit skriv. Men fair nok. :)

Jeg synes dog stadig det er en dårlig idé at blande de to. Hvilket du også er kommet frem til?
Jeg har før leget med kombinationen Kokain og det var ikke noget specielt. Det var ikke i vanvittige doser, hverken af psykedelika eller Kokain. Jeg kan dog snildt forestille mig at det kan blive ubehageligt hvis dosen af svampe bliver for høj.

Medlem

Jeg har prøvet LSD+coke, dog bare derhjemme og ikke til rave. De to stoffer komplimenterer ikke hinanden så godt, jeg synes bare det føles som om du tripper på syre og så er på kokain samtidig. Ville nok aldrig gøre det til et rave. Hvis man har taget meget kokain kan det også hurtigt blive irriterende at man er nød til at blive ved med at tage mere af det for ikke at crashe (IKKE rart med syre i kroppen) :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Prøvede engang 25c og kokain (fucking dårlig HR!!, begge vasocontricterende) og kan fortælle dig det var intenst. Alt var mega "vibrant", som om alt havde en hård kant til sig. Det hele blev bare formålsløst mere intenst, uden at du kan bruge det til noget. Mindes også at det var lidt dysforisk, og at det var utroligt svært at finde sig til rette nogen steder.

Det var forresten sammen med en førstegangsbruger af psychs, og en forholdsvist uerfaren. Begge endte i badtrips, kunne tale den ene ned og den anden var så desperat at han ville ha at vi slog ham i hovedet, så han fik en benzo. Jeg anbefaler ihvertfald ikke coke og psychedeliske stoffer.

Senest rettet af Deus. 17 jun 2015 09:09, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
"Kokain bør ikke tages sammen med alkohol da dette kan være meget kardiotoksisk, hvilket vil sige at det er skadeligt for hjertet. Alkohol ser desuden ud til at potentiere kokains hepatotoxiske (leverskadende) virkning.
Det, der sker inde i kroppen, når både kokain og alkohol er til stede, er en biosyntese, der skaber et nyt stof, cocaethylen. Denne nye stof er mere euforisk og mere toksisk end kokainen for sig selv. Samtidig øger alkoholen presset på leveren, da både alkohol og kokain konkurrerer om at blive elimineret fra kroppen.
Kokain er en stærk stimulant og bør ikke kombineres med andre stimulanter som amfetamin, MDMA (Ecstasy), methylon, koffein, guarana (energidrikke), men kokain bør heller ikke blandes med stoffer, der har en blodkarsammentrækkende virkning, herunder f.eks. LSD og psilocybin svampe. Når blodkarrene trækker sig sammen stiger blodtrykket, og er effekten stærk nok kan man få hjerteproblemer med dødelig udgang."

Fra psychdelias wiki.

Udover det ser jeg ingen logisk grund til at blande kokain med lsd, da jeg vil tro, at det dæmper virkningen fra den dejlige lsd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Buttkraken skrev:

Udover det ser jeg ingen logisk grund til at blande kokain med lsd, da jeg vil tro, at det dæmper virkningen fra den dejlige lsd.

har prøvet at tage nogle streger på et lsd comedown, og imo så virker det forstærkende, da jeg tog første streg var visuals så småt ved at falde i baggrunden, men der kom godt nok smæk på igen

nogenlunde samme effekt som når man ryger noget cannabis på comedown, det sparker lige lidt liv i et halv dødt trip

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]