Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 06:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej igen psy:D

Jeg har lige fået fat på 0.6g dmt freebase, og da det ikke skal ryges lige nu, kom jeg til at tænke på, hvordan jeg opbevarer det bedst?
DMT er rimelig stabilt hva?

For det andet har jeg læst om at det skal være rimelig svært at ryge. Jeg har sådan en crackpipe som jeg har brugt til at ryge budder/shatter med. Her er et link til en lignende: http://www.caprishop.ch/images/mini_vap ... pe_big.jpg

Er sådan en ok at ryge på, eller er det svært at bryde igennem med den?

Vh Ø Tripperen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Du kan sagtens ryge på sådan en. Det gør jeg selv, og det virker ganske glimrende.
Mvh opbevaring er det vel som med så meget andet: Koldt, mørkt og tørt. Fryseren er et fint sted.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Tillægsspørgsmål - Det burde vel også være muligt at ryge Kokain freebase på sådan en pibe? =)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Det skulle vist kræve lidt træning og teknik før man rigtigt mestrer at ryge DMT på en pibe. På DMT-Nexus anbefaler de at bruge enten Glass Vapor Genie eller at bygge den de kalder "The Machine".
Jeg har for noget tid siden hentet en video på Vimeo, men den er sidenhen blevet privat derinde. Jeg har uploadet den til YT, så må vi se om den får lov at blive liggende. Den viser i hvert fald metoden til at ryge DMT på en pibe:

phpBB [video]

Vedr. opbevaring, så anbefales det, udover den sædvanlige koldt, mørkt og tørt, også at opbevare det lufttæt, da DMT freebase ikke er lige så stabilt som DMT fumarate. Ilt vil ændre DMT til DMT N-Oxide, hvilket ifølge Shulgin stadigvæk skulle være et meget psykoaktivt stof, men det mistænkes også for at kunne gøre oplevelsen mere kaotisk og ubehagelig.

Forvent ikke at blive skudt afsted her første gang du prøver det. Det kræver lidt øvelse at give slip for sig selv. :)

Held og lykke! Hvis du har mod på det, så ville en tilbagemelding omkring din oplevelse være værdsat.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Philip Fry
Super så bliver det det jeg prøver:)

BlOdpump
Jeg skriver nemlig en crackpipe, så jeg tror du har ret i, at den også kan bruges til cocaine freebase!?

Pestilence

Tak for video, det skal jeg nok finde ud af:D
Nej jeg forventer ikke at bryde igennem med det samme, da jeg nemlig har læst at det er svært at ryge.

Jeg skal helt sikkert give en tilagemelding;)

Takker drenge.

Vh Ø Tripperen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ø tripperen @ Overså helt du havde skrevet crackpipe! Men så er den good to go =)

Jeg brød igennem i første huk, og jeg har fundet det ultimative legetøj:D

Sikke en oplevelse!
Jeg er daglig cannabis ryger, dog har jeg haft en pause idag pga. at DMT skulle ryges. Men kan det anbefales at ryge dmt, imens man er skæv?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Sikke en oplevelse!
Jeg er daglig cannabis ryger, dog har jeg haft en pause idag pga. at DMT skulle ryges. Men kan det anbefales at ryge dmt, imens man er skæv?

Umiddelbart nej. Tror du skal være en del erfaren med dmt, før det smart at blande. Dmt er noget hidsigt shit!

Hidsigt shit siger du? no shit!;)
Men jeg tror sgu jeg prøver alligevel, jeg ryger altid cannabis:)

Medlem
Brugeravatar

Så det er freebase man skal gå efter, når tiden er til at prøve det?
Jeg tror lige jeg skal have lidt flere trips under huden, før jeg springer ud i det :-)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Ø Tripperen! skrev:

Nu hvor du har prøvet at være i hyperspace, føler du så der er noget spirituelt over det? :)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Pestilence skrev:
Ø Tripperen! skrev:

Nu hvor du har prøvet at være i hyperspace, føler du så der er noget spirituelt over det? :)

Jeg må indrømme, at da jeg prøvede svampe første gang for ca. 2 år siden, troede jeg ikke på noget som helst, og spiritualitet var en by i kina for mig.
Nu 2 år efter og ca 60 trip i bagagen, med alt fra svampe, mdma, lsa, salvia, lsd, ketamin og nu med dmt, er det en helt anden snak, og ja der er noget spirituelt over dmt:D

Jeg røg ca 70-90 mg over to omgange, med nogle helt få minutter imellem. Tidsfornemmelse er bare ikke eksisterende når man er på dmt:D
Jeg klarede at give slip med det samme, og jeg husker så godt som alt trippet! Jeg tror ikke at jeg ville have fået lige så meget ud af oplevelsen, hvis jeg ikke havde gjort mig klar i 2 år.

Det jeg tænkte efter oplevelsen var, naah så det er det Platon mener, når han skriver om idea verden!!!

Det er den mest givende, vise, lækre og mest skræmmende oplevelse jeg har prøvet.
I morgen bliver næste tur:D

Vh Ø Tripperen!

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Ø Tripperen! skrev:
Det jeg tænkte efter oplevelsen var, naah så det er det Platon mener, når han skriver om idea verden!!!

Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet over den der. :D
DMT lyder som noget helt specielt. Har takket nej de par gange muligheden var der, og det er også fint (er ikke klar endnu). Måske en dag ved jeg også hvad ham Platon egentlig mente. :lol:

Et lille råd, husk at bruge med respekt. Pauser kan også være gode, så kan oplevelserne få lov at synke ordentligt ind.. :peace:

Ja jeg genovervejede det, og har udskudt det i første omgang. Lige nu vil jeg leve lidt på oplevelsen i nogle dage:)

Jeg oplevede det som om jeg trak vejret, og kastede op samtidigt under trippet, og det føltes som en kraftig energi blev udviklet. Efter trippet lagde jeg så mærke til, at jeg havde kastet op er det almindeligt?

Dedikeret medlem

^hej Ø tripper! :-)
havde du spist tungt/meget eller måske "forkert" inden du hoppede i raketten?
det med opkast har jeg umiddelbart ikke observeret de få gange jeg har tripsittet en dmt-ryger.. men som på opiater er det jo en seriøs fare for at komme galt afsted med opkast, imens man ligger på skjoldet og har det godt men måske ikke er ved 100procent fysisk bevidsthed, derfor: må jeg anbefale en tripsitter til næste tur for en sikkerheds skyld!..
be safe
mvh STW

Hej ven:)
Hmm nej havde ikke rigtig spist noget.
Jeg tør simpelten ikke at have en tripsitter. Det vil inkludere at nogen jeg kender skal vide, at jeg ryger dmt, og det er jeg ikke sikker på at de er klar til.
Indtilvidere venter jeg et par dage til næste tur, også må jeg lige tænke over situationen.

Vh Ø Tripperen!

Nu har jeg været på vognen igen, og holdkæft det er guddommeligt!

Denne gang røg jeg 2x40mg, og fik den største oplevelse af fred og opløsning, et sted udenfor tid og rum.
Man skal træne sig til at slappe af og give efter. Denne gang oplevede jeg trippet meget blødt og lækkert, ikke som om jeg blev skudt afsted fra en kanon.
For mig er det ligegyldigt om man har røget cannabis eller ej, DMT´en overtager fuldstændig.
Og jeg kastede ikke op denne gang.

Vh Ø Tripperen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]