Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 06:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psychedelia, jeg har en oplevelse jeg lige vil dele med jer.

Jeg havde for et års tid siden noget helt fint krystal-pulver ketamin (tilsyneladende s-isomer)

Jeg havde læst engang at S Ketamin var positivt ladet og derfor klæber mere fast på alt hvad det kommer i nærheden af.

Jeg havde godt lagt mærke til at det var ekstremt ''statisk elektrisk'' det batch jeg sad med, og en morgen besluttede jeg mig for at prøve noget af jeg havde læst for længe siden.

Jeg havde blandet 1 gram mdma og 1 gram ketamin (Julemix) Og Mdma'en var meget mørk, nærmest coca cola farvet.

Vi gad ikke indtage mere mdma men bare gerne nyde ketamin for sig selv, og vi havde intet andet tilbage end den pose med julemix.

Experimentet går ud på at dyppe kortet i bunken, og banke det af ved siden af bunken, og så endnu en gang skrabe det af i en 3 bunke. På den måde skulle det sidste der sad tilbage være næsten ren ketamin fordi det var så meget mere ''elektrisk tiltrukket'' end mdma'en.
Dette gjorde jeg i ca 40 minutter gentagende gange, og tro det eller lad være, da jeg var færdig havde jeg 3 bunker:

En meget brun bunke (stort set intet hvidt at spotte)
En lysere bunke (nok mest cut stoffer og en lille smule mdma pulver (bunken var næsten hvid)
En KRID HVID bunke som glintede som 1000 små diamanter

Alt i alt, til min store overraskelse så experimentet ud til at være en stor succes.

Selvfølgelig er et experiement med stoffer, ikke spændende, før det har været en tur oppe i ørne næbet :rocking:

Det var en ren oplevelse, jeg har taget rigtig rigtig meget ketamin af høj kvalitet, og det var endnu en af dem. Der var ikke den mindste smag af mdma, eller effekt. Alt i alt var jeg ret stolt af min præstation efterfølgende, min kammerat var da også jubel lykkelig da vi virkelig havde fået nok af mdma på den tur.

Vi blev virkelig sendt afsted med keta-toget og det tog virkelig røven på os hvor potent det var efter den behandling (jeg går ud fra diverse cut stoffer også er blevet sorteret fra) Det var en tør periode og det ketamin der var i omløb var for det meste cuttet.

Er der nogen kloge hoveder der har nogen kommentare til det her? Jeg syntes jeg selv det er en genistreg :D...

Admin
Brugeravatar

Hehe, det er sgu en meget sød historie :mrgreen:

Når man skriver (+) foran et stof betyder det ikke, at det er positivt ladet. Det betyder, at det drejer planpolariseret lys til højre, når man lyser gennem en opløsning af stoffet. Det er også derfor (+) isomeren af et stof kaldes for dextro (dexter = højre på latin).

Statisk elektricitet har ikke noget at gøre med, om stoffet er en bestemt stereoisomer. Men nogle stoffer har meget større tendens til at klistre til overflader pga statisk elektricitet end andre. Det er en evig plage for kemikere :?
Jeg ved ikke helt, hvad det skyldes, men jeg vil skyde på det har noget at gøre med størrelsen og formen af krystallerne. Der er ihvertfald en øget tendens til, at små fine krystaller klistrer til alting pga statisk elektricitet. MDMA er som regel ret store krystaller, så det kan måske forklare, hvordan du kunne skille dem ad.

Jeg har faktisk aldrig hørt om at skille stoffer på baggrund af deres evne til at generere statisk elektricitet. Det er egentlig en meget sjov idé :)

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Til en anden gang vil jeg anbefale at lade være med at blande stoffer sammen på forhånd. Hav dem i separate poser og tag kun det ud, I skal tage :) Så slipper man for at stå i den situation, du lige har være i ;)

Medlem

Philip Fry skrev:
Til en anden gang vil jeg anbefale at lade være med at blande stoffer sammen på forhånd. Hav dem i separate poser og tag kun det ud, I skal tage :) Så slipper man for at stå i den situation, du lige har være i ;)

Tror jeg han har forstået, på den anden side havde han ikke været igennem dette spændende eksperiment og derved havde han ikke lavet denne tråd også var vi allesammen gået glip af imp`s meget oplysende svar.. :gud:

Det er det som er så dejligt med at være på dette board, nemlig at der findes så mange kloge hoveder herinde;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]