Hey Psychedelia, jeg har en oplevelse jeg lige vil dele med jer.
Jeg havde for et års tid siden noget helt fint krystal-pulver ketamin (tilsyneladende s-isomer)
Jeg havde læst engang at S Ketamin var positivt ladet og derfor klæber mere fast på alt hvad det kommer i nærheden af.
Jeg havde godt lagt mærke til at det var ekstremt ''statisk elektrisk'' det batch jeg sad med, og en morgen besluttede jeg mig for at prøve noget af jeg havde læst for længe siden.
Jeg havde blandet 1 gram mdma og 1 gram ketamin (Julemix) Og Mdma'en var meget mørk, nærmest coca cola farvet.
Vi gad ikke indtage mere mdma men bare gerne nyde ketamin for sig selv, og vi havde intet andet tilbage end den pose med julemix.
Experimentet går ud på at dyppe kortet i bunken, og banke det af ved siden af bunken, og så endnu en gang skrabe det af i en 3 bunke. På den måde skulle det sidste der sad tilbage være næsten ren ketamin fordi det var så meget mere ''elektrisk tiltrukket'' end mdma'en.
Dette gjorde jeg i ca 40 minutter gentagende gange, og tro det eller lad være, da jeg var færdig havde jeg 3 bunker:
En meget brun bunke (stort set intet hvidt at spotte)
En lysere bunke (nok mest cut stoffer og en lille smule mdma pulver (bunken var næsten hvid)
En KRID HVID bunke som glintede som 1000 små diamanter
Alt i alt, til min store overraskelse så experimentet ud til at være en stor succes.
Selvfølgelig er et experiement med stoffer, ikke spændende, før det har været en tur oppe i ørne næbet
Det var en ren oplevelse, jeg har taget rigtig rigtig meget ketamin af høj kvalitet, og det var endnu en af dem. Der var ikke den mindste smag af mdma, eller effekt. Alt i alt var jeg ret stolt af min præstation efterfølgende, min kammerat var da også jubel lykkelig da vi virkelig havde fået nok af mdma på den tur.
Vi blev virkelig sendt afsted med keta-toget og det tog virkelig røven på os hvor potent det var efter den behandling (jeg går ud fra diverse cut stoffer også er blevet sorteret fra) Det var en tør periode og det ketamin der var i omløb var for det meste cuttet.
Er der nogen kloge hoveder der har nogen kommentare til det her? Jeg syntes jeg selv det er en genistreg

...