Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: våd amf
Junior medlem

jeg fik ca ½ gram våd amf af en ven efter en fest, normalt tager jeg ikke noget som er i nærheden af stims! men den her aften tog jeg en finger af det på gummen.....kan mærke lidt ish

3 uger efter

jeg beslutter mig for at rense det amf jeg fik med vand, bare for at se hvad der sker :)

kaffefilter, amf, vand

og vandet vil ikke rigtigt løbe igemmen filteret ! venter 5 min min mens jeg kigger lidt på det

planen er bare at se hvad min ven faktisk gav mig, så jeg smider det i microen bare for sjov ! ( på defrost )

2 mins efter tager jeg det ud, der er en lille bitte smule vand i bunden af glaset
og kaffe filtret er fyldt med klister/ kemi sauce ( jeg er kok og det var helt klart maizena eller kartoffelmel som var blandet i det)

tror bare jeg vil sige i skal rense jeres drugs...... ellers kan i lige så godt snorte en go line rødvins sauce !!

stay safe

Titel: Re: våd amf
Junior medlem

nappede kun en finger på gummen af det ;) men jeg fik resten med hjem pga. kæreste tam tam

det er helt sikket gade amf jeg fik ! og er næsten sikker på det er under 5% rent

det der var tilbage i kaffe filtret lignede en meget dårlig lavet sauce ;)

gad vide hvor meget der er tilbage hvis jeg laver en acetone vaske på den slat som kom ud af kaffe filtret :cry:

Junior medlem

ret glad for jeg laver det meste jeg tager selv :)

Insane psychedelia user!

kallomar skrev:
nappede kun en finger på gummen af det ;) men jeg fik resten med hjem pga. kæreste tam tam

det er helt sikket gade amf jeg fik ! og er næsten sikker på det er under 5% rent

det der var tilbage i kaffe filtret lignede en meget dårlig lavet sauce ;)

gad vide hvor meget der er tilbage hvis jeg laver en acetone vaske på den slat som kom ud af kaffe filtret :cry:

Og det er sikkert heller ikke rent, mener at sukker lignende substanser stadig vil være tilbage.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]