Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude! (Er ny herinde)

Har prøvet diverse ADHD mediciner (til brug i byen) men står med en strattera(60) kapsel som en ven har reklameret med (aldrig hørt om det før).
Vil hører hvilken virkninger\bivirkninger sådanne en kapsel kan have.

:rocking:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Syntes det gir en god klar følelse i hovedet og kan også huske det gav en okay eufori i kroppen men det var dog blandet med alkohol, syntes rusen er lang og kommer i bølger men det er slet ikke lige så intenst som f.eks amfetamin, MDMA, eller god kokain. Det skal dog også nævnes at det her var inden jeg nogensinde havde prøvet andre stimulanser så rusen føltes nok mere intenst.
Nedturen var også rimelig slem, men det har også noget at gøre med det var en af de første stoffer jeg prøvet, og jeg var i søvnmangel/madmangel, og ikke vidste hvad jeg skulle forvente nedturen er slet ikke slem længere på hårdere stoffer da jeg ved hvad jeg skal forvente, og hvad jeg skal gøre når det er.

Så vil nok sige du ikke skal forvente det helt vilde rush som på god coke, amf, men en god følelse og du nok kan drikke lidt mere og så får du nok svært ved at sove, så lad værd med at spise mange af dem hvis du ikke lige mærker noget efter 1-2 timer.

læs om bivirkninger her http://www.netdoktor.dk/interactive/med ... d4026.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]