Hej..

[colo
Har et spørgsmål, som jeg håber meget på i kan hjælpe mig med at besvare..
har købt noget amfetamin. Noget rigtig godt speed og lækker ren konsistens i en creamet klump. Speeden var helt hvid
Da jeg hentede det, fik jeg de 10 g klump i noget sølvpapir.
Jeg var så først hjemme med det ca 1 time efter købet, så da lagde jeg det i en anden pose og i fryseren efter at have lagt en streg op.
efter lidt tid i fryseren, ca ½ time, tog jeg det ud af fryseren igen og lagde en mere op.
Efter posen så yderligere havde lagt lidt tid i fryseren, så kunne jeg se at speeden var begyndt at ændre farve i kanterne, til en lidt turkis farve.. havde jeg ikke lige set speed gøre før, lagde det så igen i fryseren og igen da jeg tog posen ud, så var farven turkis, men farven havde bredt sig til mere af speeden og speeden havde overhovedet ikke samme gode effekt som kort tid forinden som om den havde ændret sig meget og blev så dårligt at man faktisk sku tro at der var blevet puttet alt muligt cut i ... og de efterfølgende gange jeg tog posen ud, bredte turkis farven sig mere og mere ud i alt speeden... til sidst var alt speeden blevet lidt mere blå`lig end turkis og ændrede sig ikke yderligere efter..
Hvordan kan det være at speeden kan ændre sig så meget, på så kort tid??