Jeg har nu testet det relativt nye RC opioid U47700. I dyr har det vist sig at være 7,5 gange så potent som morfin. U47700 har ligheder med det nu ulovlige AH-7921.
Da jeg bestilte mit U47700 bestilte jeg også en uhyggelig dyr vægt, der kan måle ned til 0,001 g. U47700 er så potent at man skal kunne måle det i 1 mg intervaller, hvorfor en noget dyrere vægt en mit standardvægt var nødvendig.
Jeg tog U47700 nasalt. Jeg det det i 10 mg intervaller efter jeg aftenen forinden havde foretaget en allergitest med 1 mg.
Da jeg nåede op på 30 mg oplevede jeg et stærkt rush og en meget stærk euforisk følelse. Følelsen forsvandt dog fuldstændig over 30 minutter, hvorefter jeg redoserede. Igen oplevede jeg en uhyggelig stærk euforisk følelse. Det rush og den eufori U47700 giver er ubeskrivelig. U47700 minder mig lidt om hydromorphone.
Effekten af U47700 var dog utrolig kort og det var meget svært at styre lysten til konstant at redosere. Et par timer efter jeg stoppede mit indtag oplevede jeg rystelser, svedture, kvalme og jeg var nærmest udmattet. Det var utroligt ubehageligt. Næste dag gav mit oxycontin og mit tramadol ikke den normale effekt. Min næse var så ødelagt som jeg kun har set før efter flere dage med kokain.
Opsummerende kan jeg sige, at euforien og den ros U47700 giver er fantastisk. Men den er så kort og bivirkningerne er så store at stoffet ikke er anvendeligt. Jeg kommer ikke til at tage det igen og smed det resterende U47700 ud. På længere sigt skulle bivirkningerne være endnu værre, så det er ikke et opioid jeg vil anbefale folk.
Mit næste eksperiment bliver med O-Desmethyltramadol.
|