Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: (RC) U47700
Medlem

Jeg har nu testet det relativt nye RC opioid U47700. I dyr har det vist sig at være 7,5 gange så potent som morfin. U47700 har ligheder med det nu ulovlige AH-7921.

Da jeg bestilte mit U47700 bestilte jeg også en uhyggelig dyr vægt, der kan måle ned til 0,001 g. U47700 er så potent at man skal kunne måle det i 1 mg intervaller, hvorfor en noget dyrere vægt en mit standardvægt var nødvendig.

Jeg tog U47700 nasalt. Jeg det det i 10 mg intervaller efter jeg aftenen forinden havde foretaget en allergitest med 1 mg.

Da jeg nåede op på 30 mg oplevede jeg et stærkt rush og en meget stærk euforisk følelse. Følelsen forsvandt dog fuldstændig over 30 minutter, hvorefter jeg redoserede. Igen oplevede jeg en uhyggelig stærk euforisk følelse. Det rush og den eufori U47700 giver er ubeskrivelig. U47700 minder mig lidt om hydromorphone.

Effekten af U47700 var dog utrolig kort og det var meget svært at styre lysten til konstant at redosere. Et par timer efter jeg stoppede mit indtag oplevede jeg rystelser, svedture, kvalme og jeg var nærmest udmattet. Det var utroligt ubehageligt. Næste dag gav mit oxycontin og mit tramadol ikke den normale effekt. Min næse var så ødelagt som jeg kun har set før efter flere dage med kokain.

Opsummerende kan jeg sige, at euforien og den ros U47700 giver er fantastisk. Men den er så kort og bivirkningerne er så store at stoffet ikke er anvendeligt. Jeg kommer ikke til at tage det igen og smed det resterende U47700 ud. På længere sigt skulle bivirkningerne være endnu værre, så det er ikke et opioid jeg vil anbefale folk.

Mit næste eksperiment bliver med O-Desmethyltramadol.

Medlem

O-Desmethyltramadol er der selvsagt mere end tilstrækkelig viden om. O-Desmethyltramadol kan vel i virkeligheden ikke en gang kaldes et research chemical. Så det er jeg ikke nervøs for.

AH-7921 var jeg ret glad for. Det virkede rigtigt godt på mig. En meget ren opioid følelse. Siden det og indtil U47700 har jeg ikke prøvet nogle RC opioids. Fentanyl-analogerne har jeg på ingen måde lyst til at prøve og det samme med alle de andre vanvittigt potente og middelmådige RC opioids, vi har set.

U47700 er den første, der virkede lovende for mig. Det vidste sig dog ikke at holde stik. Det er en meget uren følelse man får af det. Så jeg har som sådan ikke frivilligt og ukritisk har lyst til at agere forsøgskanin. U47700 har skabt tråde der er flere 100 sider lange på udenlandske boards, hvor de beskrev euforien. Det var ikke så potent, at det var direkte umuligt at måle op. Derfor gav jeg det er forsøg. Nu er der flere nye Uxxxxx på vej, som jeg heller ikke kommer til at prøve.

Men jeg giver dig helt ret. RC opioids er MEGET risikofyldte. Man bør ikke lege med dem uden en høj tolerance og et godt kendskab til opiater. Og man bør bruge masser af tid på at indsamle information om stoffet og gennemgå andres oplevelser med det. Og som jeg gjorde bør man altid allergiteste. Men der er ingen tvivl, RC opioids er i den farlige ende af RCs.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]