Hej med jer.
Jeg tager coke i ny og næ - og kun det. Derfor følger jeg ofte med i de tråde, der omhandler dette (i min øjne) fantastiske, men dyre stof. Her kan jeg ofte læse, at det bedste coke angiveligt er mere eller mindre lugtfrit, mens andre bedyrer, at jo mere det lugter af kemi, jo bedre er det. Hvorefter kendere dertil ofte svarer, at lugten af kemi kommer fra cutstofferne.
Men det med ingen lugt stemmer ikke rigtigt overens med det bedste coke, jeg har prøvet til dato. Det kom i en 6 grams pølse direkte fra røven af en kurér og hjem på bordet hos en kammerat (ikke mig, der skaffede det på den måde, skal jeg lige pointere), og selvom det selvfølgelig kan være blandet med ting fra afsendelsesstedet, så virkede det fantastisk. Har aldrig prøvet noget lignende siden herhjemme. Og det lugtede altså let af noget. Men en lugt, jeg nærmest aldrig har opfanget siden i noget som helst coke (og jeg køber ikke af gadesælgere, men af faste vendors). Sådan lidt jord-agtigt, måske lidt af karse, let diesel. Ikke "surt" eller meget kemisk, som man ellers kan opleve, men bare - ja - deeeeeejlig lugt, som er svær at beskrive.
Egentlig vil jeg bare høre, hvad jer brugeres erfaringer er med coke og lugt/duft. Det bedste, I har prøvet (ind- eller udland) har det været helt lugtfrit, eller kan nogen følge mig i min beskrivelse af ovenstående?