Hej folkens.
Nu har jeg luret rundt på siden de sidste måneders tid og er blevet helt overrasket over, hvor fantastisk et sted det her er
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at prøve et candy flip en gang på den anden side af Roskilde.
Jeg har prøvet MDMA nogle gange, og jeg elsker effekten af det. Jeg prøvede så et 140ug LSD-trip for et par uger siden - intens, men god oplevelse. Jeg var vild med alle de visuals jeg fik, især det psykedeliske tapet OVERALT! Jeg var dog knap så vild med at være så mega forvirret, især under peaket. Jeg havde utroligt svært ved at holde styr på tankerne og mine omgivelser, men efterhånden som jeg "lærte" at være under trippet, hjalp det på det. Jeg havde svært ved virkelig at fordybe mig i de spændende tanker jeg havde, fordi de nærmest øjeblikkeligt blev erstattet af en ny tanke - hvilket var lidt frustrerende nogle gange.
Nu er jeg utroligt interesseret i at prøve at blande de to ting, og har umiddelbart i tankerne at tage 40-60ug LSD og 120-150mg ret rent MDMA. Min forhåbning er, at få en smule visuals og lidt af tankegangen, man får på LSD, samtidig med at MDMA-effekterne kører derudaf
Jeg er selvfølgelig klar over, at det ikke bliver de vilde visuals, men en smule ville være lækkert.
Hvad er jeres tanker omkring dette? Hvad vil jeg kunne forvente?
Hilsen den nysgerrige