Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem

Hvis i får ondt i maven af at spise 8 kodimagnyl på en gang (ret sandsynligt), så vil det jo fuldstændigt dræbe nogen form for eufori der måtte være. Man skal sgu være afslappet og ikke syg af for meget asa for at få noget ud af det. Kroppen tager sikkert ikke alvorlig skade af det en enkelt gang, men tvivler på i vil synes det er særligt sjovt.

Noget helt andet er at kodein er et prodrug, leverenzymet der skal omsætte kodeinet er kun åbnet et vidst tidsrum før det er mæt, er der for mange ting i mavesækken/tarmene vil effekten nedsættes, fordi det tager for lang tid før kodeinet bliver omsat. Mit bedste gæt er i ikke får en skid ud af det her, medmindre det er helt rent.

Medlem

Hej drenge..

Vil på det kraftigste råde jer til at gå så langt udenom opioider som muligt. I aner ikke hvad I har med at gøre og de bivirkninger som følger med ved så store doser af ASA og magnesium kommer ikke til at gavne oplevelsen. I kommer til at have diarré under hele 'trippet' på trods af at kodein kan virkede stoppende, kan det ikke udligne de enorme mængder magnesium og acetylsalicylsyre som følger med i hatten.

Ved anbefalet dosering oplever mere end 10%: mavesmerter og sure opstød.
Mellem 1-10 % oplever: Diarré, Kvalme, Obstipation, Opkastning, Hovedpine, Søvnløshed, Nældefeber..

Jeg siger det lige én gang til: VED ANBEFALET DOSERING.. I taler om at tage 4 gange så høj en dosering, kan I fornemme alarmklokkerne ringe? I kommer til at opleve størstedelen af de overstående bivirkninger, og det vil jeg gerne garantere jer for - hold kæææææft en fed sidste skoledag, kan allerede forestille mig B1 og B2 der skiftevis skider og brækker sig - bliver en fest..

Derudover vil jeg slet ikke råde nogen til at begynde at eksperimentere med opioider, uden at have sat sig grundigt en i stofgruppen og gjort sig nogle klare forholdsregler med hvor ofte og hvor meget der må tages. Og det er de færreste der kan finde ud af at administrere det, selv de voksne og erfarne.

Jeg håber I lytter til hvad de andre har skrevet til jer, selvom jeg godt kan huske hvor retarderet jeg var i jeres alder..

Yni

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Hva, havde i en god sidste skoledag?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]