Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 06:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg hygger mig sommetider med stoffer i weekenderne, fordi det altid vil være sjovere end bajer

Mig og nogen kammerater har snakket lidt om noget MDMA i weekenden, men jeg står og skal tatoveres nu på torsdag. Har fået af vide at procenter på dagen, og nogen dage efter ikke er okay, fordi at det er blod fortøndende, og vil dermed ødelægge tatoveringen, da såret væsker mere og skubber farven ud af kroppen!

Nu er mit spørgsmål så!
Kan jeg sluge nogen bomber fredag eller lørdag aften, uden jeg skal tænke på at det går ud over min tatovering?

På forhånd mange tak for hjælpen :wink:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Tror du har misforstået ham MrGone, han snakker om at alkohol er blodfortyndende.

Umiddelbart kunne jeg ikke forestille mig at der var nogen problemer ved at indtage mdma nogle dage efter. Er tit blevet tattoveret på diverse stimulanser uden problemer

Junior medlem

Tak for feed back drenge, så nu er jeg helt med!

Misforstod dig i starten, på grund af teksten i bunden af din besked. Men er glad for i gad svare, da mine Google skills, var for svage.

Nu kan jeg have en fed weekend, og det håber jeg også i får ;-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg skulle for 5-6 år siden ha' lavet en tatovering. Da jeg bestilte tid fik jeg at vide at jeg skulle undgå alkohol indtag dagen før den skulle laves. Det fik jeg ikke lige overholdt, drak faktisk en del dagen før!

Jeg blødte som et svin, og fik også påpeget af tatovøren at jeg vidst havde fået lidt indenbords .. :eyes:

... =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]