Leah skrev:
ConradHeisenberg skrev:
er begyndt at blive hooked til det lort.
Her er grund nok til at smide det ud. Taget i betragtning at du skal have taget pisprøve om et par dage, har du nu to gode grunde til at smide det ud. 0,5g amfetamin koster hvad? 50 kroner eller sådan noget? Det er virkelig ikke værd, ikke bare at smide det ud, for 50,-.
Jeg skulle til at spørge om hvor gammel du var, så skrev du:
ConradHeisenberg skrev:
For det er ikke bare hvor han stikker en pind i mit urin, det har jeg mine forældre til...
Så hvor gammel er du? Nu dine forældre tester dig, antager jeg du måske ikke er gammel nok til overhovedet at rode rundt med narko, hvilket giver tre gode grunde til at skille sig af med amfetaminen.
Du kunne også bare vente med at tage mere narko, til efter testen, men med din indstilling og muligvis unge alder, er det måske ikke det værste, hvis den test kommer tilbage positiv, så der kan blive gjort noget?
ConradHeisenberg)Nu får du hele bomben, for man får ikke noget ud af at lyve. Jeg er 17 år gammel (Bliver først 18 til april) Men har ærligt haft de forkerte venner. Der er ingen problemer i min familie overhovedet, men har personligt selv mange problemer. Både med rygter, blev næsten politianmeldt for voldtægt da jeg var 15, næsten 16 (Skal dog lige siges at hende der anklagede mig for det, intet havde at have det i. Jeg havde beviser som lydfiler de havde sendt over facebook hvor de tiggede om at give dem finger. Og så endte jeg også på samme efterskole som hende der havde beskyldt mig, og til første elev med efterskolen gav hun mig også en kæmpe undskyldning alla "Undskyld, ved godt jeg har været et røvhul og løjet, gjorde det bare fordi at jeg havde fortrudt det, da jeg havde en kærste" og alt muligt pis) Ja der kom lige en lang smørre der. Men er ikke dem samme som jeg plejede dengang. Ærligt tror jeg at den oplevelse har ramt noget psykisk ved mig, da jeg var relativt ensom de næste par måneder efter hun beskyldte mig. (Fik dog alle mine venner igen og en masse undskyldninger, da de fandt ud af at det faktisk var mig der intet forkert havde gjort, hvor efter de så begyndte at hade hende (Ingen fortjener self. at blive hadet på, men i må lige sætte jer ind i min situation der...Karma) Men jaja, lad os fortsætte. Jeg kan godt se når jeg har et problem med enten hash og nu her så sent som i nat gik det op for mig at jeg begyndte at blive små afhængig at det satans lort, undskyld mit sprog. Derfor at jeg som sagt også i sinde at stoppe med det, men jo. Efter de kommentarer i har skrevet har jeg "Taget mig sammen" til at hælde det ud. Har også en gang før stoppet med alt, lige indtil min bedste veninde fra efterskolen, tragisk nok valgte at begå selvmord. Så det fik mig til at ryge hash igen for ligesom at "Glemme smerten". Hvilket ikke er udvejen for at glemme det, men tænkte mig ikke om. Var bare sønder knust. Spiste ikke i 6-7 dage. Men ja, nok om det. Det er ikke ligefrem fordi i skal have hele min livs historie nej. Og jeg undskylder for at du/i var nød til at læse så meget, når det sådan set ikke rager jer en pind. Er bare en meget åben person, så ja.
Men har ligeså lige fået at vide at (Fordi at jeg skal til lægen imorgen og have svar fra noget røntgen, som jeg fik taget sidste uge) at min mor også gerne vil have at vi kan tage en urin test med derned imorgen. Så er fucked ligemeget hvad. Men derfor vil jeg gerne høre hvad du/i tror angående den prøve. Tror i at laboratoriet udelukkende tester for thc (Da det er derfor jeg oprindeligt aflevere urinprøver) eller tror i at de tester for hele mulivitten? (Min læge "ved" også godt at det kun er hash/skunk jeg har røget)
Og ja, nogle vil nok mene at jeg er ude med lort til halsen, men heldigvis dropper jeg ud af stx (Ikke fordi at jeg ikke kan "klare" det, får egentlig 7-10 og 12 taller. Dog nogle gange 02 og 00, men det er så også de fag jeg aldrig har fattet hat af) og starter på HF til sommer, så skal arbejde fra december/januar fuldtid og så starte på HF efter sommer. Og netop pga har jeg besluttet mig for at stoppe med ALT (Udover nytårsaften, der regner jeg med at jeg skal ryge hash, da sidste nytårsaften endte i en kæmpe brandert med opkast 2 dage efter) Men ellers som sagt stopper med ALT.
Så grunden til at jeg egentlig skriver denne besked nu her, er faktisk kun i bund og grund interesseret i at høre jeres mening om hvor vidt i tror at prøven bliver testet for THC eller alt.
Og jeg undskylder igen for de mange ord, men når jeg først er gået i gang, så kan jeg ikke stoppes...Hehe