DrugsAreAwesome
Min definition af k-hole imens jeg danser er, at jeg indtager minimum 150mg okey ren s-ketamin, imens jeg danser. Når det slår til, begynder jeg at trancendere og stille og roligt forsvinder min krop, imens jeg danser. Jeg kan så flyve ind og ud af højtalerne, smelte sammen med de andre på dansegulvet, eller også mister jeg forståelsen af, hvor jeg er, hvad jeg gør, og hvad jeg oplever. Musikken til en teknofest er meget voldsom og intens i denne tilstand, og det er noget af det fedeste, jeg har oplevet. Efter en times tid eller lidt mere, begynder jeg pludselig, at befinde mig i en krop igen, som er min, et helt andet sted end der, hvor jeg forlod den. Men den danser stadig, selvom jeg ikke er istand til at styre mine ben, da de er så smadrede af Ketamin. Men kroppen danser fint nok, selvom mit over "jeg", intet kontrol har over den.
Jeg oplever det som om, at underbevidstheden bliver så grebet af energien i rummet, at den tager helt over og følger flowet, som den nu engang plejer.
Hvis det er langt ved siden af, hvad k-hole er, så sig endelig til, fordi så har jeg aldrig oplevet k-hole, på trods af indtagelse af 150-300mg Ketamin over en omgang, i kombination med Cannabis, og liggende i sengen med bind for øjnene og god musik på.
Ang. Ketamin og Kokain kombinationen, synes jeg den er røvsyg. De modvirker hinanden, og jeg kan egentlig ikke mærke noget, hvis jeg tager begge på samme tid. Men det er meget smart at skifte imellem til trance fester, hvor man vil have den fede lyd oplevelse fra Ketamin´n, men også kunne score piger, hvis den mulighed skulle opstå.
Ketamin og Cannabis er rigtig lækkert. Lidt for lækkert næsten, jeg har i hvert fald svært ved at holde mig fra det, hvis jeg har begge substancer liggende.
Jeg får så derimod intet positivt ud af Ketamin længere, andet end at det er en dejlig rus. Derfor holder jeg mig fra det fortiden.
Fortæl endelig, om jeg nogensinde har oplevet k-hole eller ikke. Og hvad det er som jeg mangler af oplevelsen, før det bliver et "ægte k-hole". For hvis jeg aldrig har oplevet det, vil jeg meget meget gerne, og vil gøre alt for at få fat i, potent nok Ketamin, og hvad der ellers skulle være nødvendigt, for at få den fulde oplevelse. Jeg vil praktisk talt gøre alt for, at få turen, hvis ikke jeg har haft den mange gange.