Ø Tripperen! skrev:
Philip Fry skrev:
Jeg skal på ingen måde over 120 mg for at blive godt ramt. Mere end det ville være overdosering for mit vedkommende. At du bedst kan lide at køre til grænsen inden bivirkninger må stå for egen regning. Det er ikke alle, der bryder sig om, at være så lamme. Og det ændrer ikke på hvad en normal dosis regnes for.
Jeg synes, der er en stærk tendens til overdosering af MDMA i Danmark generelt, og jeg synes, det er skam at det bliver promoveret som normalt herinde.
Der er ingen der snakker om at lamme sig på MDMA her, at du får top effekt af 120mg er sgu dejligt for dig, men sådan er det ikke for alle os andre, og sådan er det bare.
Jeg har det som Gone, og skal over 180mg før jeg når det, jeg søger ved brug af MDMA. På egen krop oplever jeg ikke mærkbare flere bivirkninger ved 220mg, end hvad jeg gør ved 140mg. Rusen er bare ikke nær så god ved 140mg, end den er med 200 f.eks. for mit vedkommende.
Fritzie min ven, du tolker på min udtalelse, og misforstår den totalt. Læs igen hvad der står!
Fhilip Fry siger, at der er en stærk tendens til at overdosere MDMA i Danmark, og at ikke alle gider at "lamme" sig på MDMA, hvor jeg efterfølgende siger, at det er sgu ikke alle der bliver lamme af 200mg MDMA. Og gu fanden er det rigtigt, jeg bliver ikke en skid lam af 200mg MDMA, og det gør Mr. Gone angiveligtvis heller ikke.
Alle får ikke top effekt af 120mg MDMA, og sådan er det bare, uanset om du kan lide det, eller ikke Fritzie!
Altså der står ikke alle, hvorfor du så tolker det som alle, er på din egen regning Fritzie.
Det er da super mærkeligt, hvis det skal være absurd at indtage 180-200mg MDMA på Psychedelia, når det ikke er det, på Erowid.
I forhold til terapi, synes jeg det lyder til, at BasicReality har fat i den rigtige ende, det passer ihvertfald meget godt overens med mine egne oplevelser.
Men helt ærligt er det ren flueknepperi det her, om man indtager 130 eller 180mg, gør ikke den vilde forskel rent sundhedsmæssigt, det vigtigste er at vi ikke snakker 300mg, og det der er over. Det er overhovedet ikke unormalt at indtage 180mg MDMA, hvis man ellers har en sund balance i hjernekemien, og hvis man tager hensyn til pauser, kost, motion og 5-HTP.