Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 22:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa

jeg ville høre, om der ern ogen som erfaring med strattera og kombination emd andre stoffer.

Ved at hash er intet problem sammen med strattera, men er meget i tvivl om resten?

Sagen er den, at jeg om en måneds tid skal begynde på strattera, og jeg tænkte, om jeg så skulle nå at få løbet mine lyster til euforiserende sager helt af og så stoppe helt med at "more mig", for regner bestemt med at skulle være i behandling i lang lang tid.

Selvom strattera er et meget mildt anti-depressiv, så er det altså som behandling for ADHD og ikke en depression.

Erfaringer m.v. modtages med kyshånd, har søgt google tørt efter især nogen der havde kastet sig ud i MDMA og strattera på samme tid.

Meld gerne tilbage. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
For at opleve den optimale virkning af Strattera ville jeg nok vente med at ryge hash og andet i de 6 uger man siger det tager for Strattera at virke ordentligt, så du ved, hvordan du har det og fungerer med det.

Alkohol + Strattera: MEGET dårlig kombo

Kokain + Strattera: dårlig kombo

Amf + Strattera: dårlig kombo

Vi reagerer jo selvfølgelig alle sammen forskelligt med de forskellige ting, men jeg har gjort mig mine erfaringer. Havde generelt fysisk ubehag ved Strattera, men det blev meget værre kombineret med andet.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg fik engang 40mg strattera som jeg sniffede. Det gjorde jeg ca. 4 timer efter jeg havde taget en god bunke amfetamin, og den eneste forskel jeg mærkede, var øget stress i kroppen... noget jeg helst havde været fri for.

Junior medlem

Må nok sige, er selv på strattera, og må nok indrømme nogen gange bliver jeg da godt nok helt væk
hvis jeg drikker mig stiv,
sys ikke der er anderledes virkning ved hash, eller ryger.
har ikke prøvet amf eller andet.
Men har taget alza 36 imens jeg har fået strattera.
Tager 60 mg nu.
-
TATP: Hvordan virker det hvis man sniffer strattera?

Junior medlem

TATP skrev:
jeg fik engang 40mg strattera som jeg sniffede. Det gjorde jeg ca. 4 timer efter jeg havde taget en god bunke amfetamin, og den eneste forskel jeg mærkede, var øget stress i kroppen... noget jeg helst havde været fri for.

Kan man godt sniffe strattera? altså giver det anden virkning?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Som sagt har jeg kun prøvet det 1 gang. Jeg fik 40mg af en kammerart, 40mg i en kapsel der kunne skilles ad, og indholdet sniffes. Det virker hurtigere, og formodentlig mere effektivt. Men det gør ondt! og det smager ikke godt.

Junior medlem

Jeg tager strattera, og jeg har både drukket, røget og sniffet kokain og der er ikke nogen anden virkning på mig, jeg bliver bare træt.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Hej Dentøs og velkommen til.

Jeg vil bede dig om at læse Psychedelias regelsæt: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=75&t=48337 inden du poster næste gang. Bl.a. står der i punkt 11, at man kun bør genoplive gamle emner, hvis der er god grund til det. Trådstarter spurgte om ovenstående for fem år siden - han/hun har nok fået de svar han skulle bruge.

Junior medlem

jeg havede hygget mig en nat og sniffet 1 g amfetamin og kom så i tanke om jeg havede ikke taget min strattera (60 mg) så jeg tog den og troede ikke rigtig det ville ændre noget men tog helt fejl tog min strattera kl 18:30 ca mens jeg sad og så tv det næste der skete var for mærkeligt satte mig på hug oven på min sofa og lagde mig under mit bord blev ved med at skifte mellem de 2 ting kan godt huske jeg hørte min mobil larme da jeg fik et par besker men tjekkede dem ikke jeg ender så med at rejse mig op og havede det som om jeg skulle til at besvime så står lige i 10 15 sekunder for at sikre mig jeg ikke falder det første jeg så gør er at gå ud på toiletet og kaster op og drikker masser vand da jeg så går ind for at hente min tlf ligger jeg jeg mærke til mit tv er slukket tænker da det er lidt mærkeligt da jeg så tjekker min mobil er kl blevet 23....
så vil ikke anbefale at sniffe amfetamin mens man tager stratera

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]