Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 03:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 feb 2017 00:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Hej
Jeg havde lavet en tidligere tråd omkring mixing af kokain og ketamine, hvori der var mange mening. Nogle mente man kunne bevæge sig i et k-hole, altså stadig være dissociativ med lukkede øjne men stadig danse på et dansegulv. Min opfattelse var at man var helt afskåret fra sin krop uden at kunne bevæge sig (har prøvet k-hole en gang hvor dette skete)
Nå men nu fortæller jeg lige om min nytårs aften.

Jeg havde fyret kokain og ketamine sammen (første gang) og havde det mega fedt, sindsyg kombo. Så skal jeg så lige prøve N20 for første gang, hvor jeg var nervøs pga. jeg troede det ville være ubehagelig med vejrtrækning. Nå men det fandt jeg så også skide fedt, og fyrede et par balloner mere. Jeg føler så ketamine virkning er ved at aftage og beslutter mig for at tage en ny streg, der går ca 5 min og jeg skal prøve en patron mere som jeg tager direkte for sifonflasken. Da den kicker ind er det som om tiden står stille, og kan ikke beskrive den her følelse 100 procent men prøver. Min hoved blev pustet op ligesom en ballon og blev udvidet og i det sekund det skete tænkte jeg at dette er ikke virkeligt, det ikke virkelighed. Underlig følelse. Nå men lige bagefter tænkte jeg jeg k-hole, og jeg vidste ligepludselig ikke hvor jeg var henne. Da lattergas virkningen aftog sad jeg i sofaen og det føltes som om jeg driftede ind i et k-hole, jeg kan huske jeg prøvede at holde en samtale med folk hvilket var umuligt fordi jeg var så blæst, jeg rejste mig derfor op og satte mig over i den anden sofa, men hver gang jeg sad stille driftede jeg hen og lukkede øjne. Og så var det ligesom et k-hole på en måde, havde en eller anden form for CEV. Jeg rejste mig op stillede mig midt i stuen og lukkede øjene, og så var jeg væk. Jeg kunne dog på en eller anden måde selv styre det. Nå men fik det dårligt af at stå op og skulle kaste op. Ude på toilettet driftede jeg også ud af reality på en måde. Lagde mig ind i sengen og lagde mig ned og nød det. Jeg var aldrig bange på noget tidspunkt. Jeg havde en meget neutral følelse omkring det.
Jeg var virkelig overbevist om det var et k-hole

Vil gerne høre omkring jeres oplevelse omkring det hvis i nogensinde har oplevet noget lignende
Tak for jeres tid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 05:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2017 04:21
Indlæg: 5
Det lyder voldsomt men sommermix plejer ellers at være en god kombi , men vi du er godt ramt af hest kan det at du siger gas godt give en ubehagelig følelse og især hvis du har suget dierekte fra flasken


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 05:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2017 04:21
Indlæg: 5
Bromance skrev:
Det lyder voldsomt men sommermix plejer ellers at være en god kombi , men hvis du er godt ramt af hest ,kan det at du suger meget gas samtidig godt give en ubehagelig følelse og især hvis du har suget dierekte fra flasken


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 05:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2017 04:21
Indlæg: 5
Og hvis du har været i rigtig k-hole kan du hverken stå på dine ben eller tænkte klart overhoved. Det værste oplevelse jeg hsvde hvor jeg røg i kagehullet havde jeg fået voldsom streg Af en tysker, der gik ikke længe før jeg faldt om og lå i en time var sikker på jeg sku dø så hele min familie hele tiden mens jeg lå og rystede på gulvet en times tid, meget ubehagelig oplevelse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 15:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Sprøjtede det engang i armen, satan det er hidsig blanding, og absolut ikke behageligt. K-balling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2017 00:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Haha det lyder også lidt for heftigt for min smag.
Bromance jeg havde som sådan ikke en ubehagelig følelse men neutral omkring det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team