Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 00:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg skal på Lørdag prøve kokain for første gang, og spekulerede på hvor meget jeg ca. skal tage?

Det er kvali kokain og jeg har købt et gram til deling med en ven, så ja. Hvor stor dosering for at få en god aften/nat? (Hver)

Og har ikke en mini vægt til at måle det, så hvis i kunne give et størrelses forhold pr bane vil det være fantastisk

Dedikeret medlem

Det er umuligt at sige, for der er en enorm variation i renheden. Der er ikke andet at gøre end at prøve jer frem. Det er heldigvis let med kokain, for det begynder at virke allerede indenfor et par minutter. Hvis det virker for svagt tager I bare noget mere.

I øvrigt sniffer man normalt kokain adskillige gange i løbet af en aften, fordi effekten ikke varer så længe. Så vi taler ikke om én dosis, men flere doser.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jeg synes 30mg plejer at være meget passende, jeg er dog ikke det store cokehoved, men synes det virker fint.
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?p=650162
kan varmt anbefale at læse den tråd der igennem, så I ikke spilder jeres coke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror ikke man kan gå galt med at starte med "keybumps", dvs. simpelthen bare dyppe spidsen af jeres nøgle ned i posen(læs: en husnøgle/bilnøgle, ikke sådan en her Billede, smide det på en overflade og sniffe. I kan dog sikkert finde redskaber at grave det op med der er en smuuuuule med hygiejniske.

Udover dét, kan jeg anbefale at bruge en opvarmet tallerken som overflade til jeres coke. Hvis i kan varme tallerkenen op i en mikrobølgeovn således den er varm, men ikke så varm i ikke kan holde ved den, synes jeg personligt at det gør det meget lettere at choppe op i fint pulver (ideen er at hvis der er en smule fugtighed i kokainen, bliver det fordampet) og øger derved mængden af materiale der bliver spredt ud i jeres snudeskafter.

Start lavt og få en følelse for det, og redosér som det nu passer, og sørg forhelvede for at få spist noget mad inden i begynder på jeres eventyr.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Moderator
Brugeravatar

fudge skrev:
Start lavt og få en følelse for det, og redosér som det nu passer, og sørg forhelvede for at få spist noget mad inden i begynder på jeres eventyr.

Syntes ikke man bare skal redosere som det passer en, især ikke med stuff som coke, hvor man hurtigt får en crave på efter mere! Det er sådan folk ender med at suge alt for meget coke første gang, så får de det fucking skidt og laver en tråd herinde fordi de er bange for at de har gjort noget dumt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

IMO er der ikke noget der hedder en "tilpas mængde coke" når man er på en bender, enten er der for lidt eller for meget :lol: .

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Moderator
Brugeravatar

og det er også en af grundende til at jeg holder mig fra coke xD

fudge skrev:
IMO er der ikke noget der hedder en "tilpas mængde coke" når man er på en bender, enten er der for lidt eller for meget :lol: .

Så er det ikke god nok Coke du får :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vis mig personen der siger "nah, har ikke lyst til mere coke i aften" og jeg skal vise dig en løgner.

Efter 5-6 timer, og 100-200mg ren Kokain sammen med alcohol er jeg done. Ingen jeg kender, suger mere end et kvart gram ren Kokain på en blæser. Efter det, får man det som regel dårligt.

Om jeg lyver, må du selv vurdere :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]