Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 20:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 jun 2017 06:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2017 06:09
Indlæg: 2
Hej alle sammen.

Jeg er en 19 årige dreng, som idag til eftermiddag skal prøve lsd.

Oven på dette har jeg selvfølgelig læst, læst og læst men er selv kommet til tasterne for at få 100% svar på mine spørgsmål.

jeg har i 2 år prøvet kræfter med de forbudte varer og er selv rigtig erfaring på området når vi taler mdma.
Men da mdma og lsd selvfølgelig ikke kan sammenlignes er jeg selvfølgelig rigtig spændt:

Dosisen kommer til at ligge på 105 ug og det bliver gjort i selskab med 5 andre.
Vi har tænkt på at tage ud i en skov eller et forladt sted og trippe rundt.
Og så har vi en person vi kan ringe til når som helst, som kommer ud og hjælper hvis noget går uønsket.

Mine spørgsmål lyder så på.

Hvis jeg eller en af mine venner får et bad trip - hvordan håndtere vi bedst det?
Kan vi selv begynde at badtrippe hvis andre gør det?
Vil det være dumt at være et sted hvor der er dybt vand i nærheden?
Hvis man så falder i vandet, vil man stadig være i stand til at komme op?

Disse 3 spørgsmål er dem som jeg savner et samlet svar på.

Jeg håber meget nogen vil svare på det.
Ellers vil jeg slutte af med at sige jeg glæder mig så utrolig meget til mit først trip på lsd.

På forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2017 11:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Lyder til at du har gjort din research rigtig grundigt, så det er jo dejligt at høre! Godt i har en person i kan ringe til hvis tingene brænder på.

Umiddelbart tænker jeg at i ikke skal bekymre jer om vandet, så længe i da alle kan finde ud af at svømme. Jeg kunne værtfald ikke forestille mig selv have det svært ved vand på LSD og er faktisk ret glad for et godt bad på det.

Mht. badtrips, så er min uprofessionelle holdning at en anden persons badtrip godt kan gå hen og påvirke resten af gruppen, men tvivler på det skulle være et problem, da i trodsalt er en lille håndfuld til at passe på hinanden. Skulle det dog ske vil jeg personligt anbefale at få personen til at tage dybe indåndinger, måske ligge ned et behageligt sted, tage en slurk vand med et stykke frygt og ellers bare tage den med ro og tale personen ned stille og roligt.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2017 18:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
jeg ville anbefale jer et par ting
1. tag ½ dosise og vent 30-60 min og så tag resten så i kan se hvor hårdt i bliver ramt
2. hvis i ryger hash/skunk kan det få jer til at trippe hårder og give lidt angst jeg ville ikke anbefale det de første bare gang jeg har slev badtrippet på svampe var det den måde
3.tag tripsitteren med han/hun er jeres pædagog for aften og kan hjælpe men ting og skal passe på jer
4.husk lsd er et stof og det går over hvis i bliver bange
tjek evt et par youtube videoer omkring lcd ---> https://www.youtube.com/watch?v=1g0KThAbkjU


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2017 18:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
dancake skrev:
jeg ville anbefale jer et par ting
1. tag ½ dosise og vent 30-60 min og så tag resten så i kan se hvor hårdt i bliver ramt
2. hvis i ryger hash/skunk kan det få jer til at trippe hårder og give lidt angst jeg ville ikke anbefale det de første bare gang jeg har slev badtrippet på svampe var det den måde
3.tag tripsitteren med han/hun er jeres pædagog for aften og kan hjælpe men ting og skal passe på jer
4.husk lsd er et stof og det går over hvis i bliver bange
tjek evt et par youtube videoer omkring lcd ---> https://www.youtube.com/watch?v=1g0KThAbkjU


edit: kan se i tog det tidligere håber det går/gik godt :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2017 00:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2017 06:09
Indlæg: 2
Jeg har nu trippet 6 timer og må ærligt indrømme kæft det grineren - vi er inde i en tidligere fabrik og det er sjovt - vi ryger også samtidig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team