Tias skrev:
Honey>>
Lige en ting der ikke har noget med indlægget at gøre: Du kan godt citere alle i et svar, så bliver tråden ikke så kludret.
Nej, jeg er ikke ond selvom jeg siger noget du ikke vil høre! Jeg siger bare at den eneste måde man kan få et varigt vægttab uden at gøre skade på sin krop er at spise rigtigt, begrænse oplevelser og ting der skader kroppen og få nok med motion. Når man konsekvent bruger slankemidler uden samtidigt at passe på sin krop påfører man den skade, nogen gange for livet - at du ikke vil indse det er synd, jeg siger det for dit eget bedste. Din læge eksisterer ikke for at give dig medicin, men for at sørge for at du har et godt og sundt liv.. Når du samtidigt kun spiser en gang om dagen er det klart at jeg bliver bekymret for dig, for trang til "hurtige fix" som slankemedicin og kun at spise en gang om dagen er nogen af de mest almindelige eksempler på spiseforstyrrelser og spisevægring der findes.
Prøv at hold vreden inde et øjeblik og gå ud fra at jeg skriver det for at hjælpe dig, for det gør jeg.
Det er jeg godt klar over, synes bare det gang på gang ser forkert ud.
Men skal da nok gøre det en anden gang hvis det er et ’’must’’, så i ikke render rundt og bliver forvirret og sure.
Det er jo heller ikke det jeg siger.
Jeg siger bare at sibutramine kan være med til at starte hele vægttabet i gang.
Samt med sund kost og motion, som er en vigtig faktorer.
Jeg ønsker bestemt ikke at trådstarter på nogen måde, skal ende ud i det samme som mig.
Det troede jeg sådan set også jeg havde gjort rede for, men åbenbart ikke godt nok.
Du siger ’’ Din læge eksisterer ikke for at give dig medicin, men for at sørge for at du har et godt og sundt liv’’ Det er på sin måde rigtigt nok, men hvis ens egen læge ikke kan se hvordan man har det, selvom man sidder der og fortæller det osv. Og derefter ikke ønsker at hjælpe en, så er det klart man ’’tyr’’ til andre metoder. Hvis jeg havde den viden den gang, som jeg har nu, så kan jeg heller ikke med sikkerhed sige at jeg ville ha taget reductil.
Vrede er svært at holde inde, når du taler med så kontante ord som du gjorde.
Også derfor jeg mente at du var ond, fordi jeg blev ked af det.