Jordforbindelse skrev:
Alf'n ro på ??
Det er sku da en milliard gange bedre at drikke en øl eller ryge lidt på en joint, end at tage flere psykedelika oven i andre slags psykedelika, opfordre du virkelig folk til at tage, svampe, mescalin og DMT/salvia, sammen, på trods af du ikke engang har prøvet meskalin ? ? du kan jo ikke seriøst mene at man skal rådgive folk i at kryds kombinere stoffer, hvis de ikke har erfaring med det, så skulle de måske starte med et stof ad gangen..
Eftersom der ikke er blevet delt erfaringer fra trådstarter, går jeg ud fra xXguitarsenXx ikke har erfaring med at blande stoffer, siden xXguitarsenXx starter en tråd om emnet, og derfor burde der bliver rådgivet mere ansvarsfuldt fra din side Alf'n.
når du begynder at lege med dens slags kombinationer svampe, mescalin og DMT/salvia, så skal man satme vide hvad man laver, du kan jo ikke bare tage det hele på en gang også tro du slipper afsted med et sjovt trip hvor du griner og hygger dig.
Correct me if i'm wrong, men jeg har selv fået rap over nallerne, så jeg synes man skal respektere kryds kombinationer lidt mere !!
nice Guide to Drug Combinations, men det vigtigste er stadig erfaring, selvom lsd, svampe er en sikker kombination, så er det stadig vigtigt man har prøvet begge dele alene...
Synes selv at jeg er rolig =)
Mit indlæg var heller ikke ment som en opfordring, og det ser jeg det heller ikke selv som at være, men egentlig bare en bekræftelse på at man sagtens kan kombinere psykedelika uden der nødvendigvis opstår problemer, eller at man begynder at "badtrippe". Desvidere kan jeg vel uddybe min opfattelse af hvad angår mescalin, da min opfattelse af den kombination jeg nævner, er afsat af hvad jeg har forstået fra hvad jeg har læst og fået fortalt. Så baseret på det, synes jeg ikke at den kombination ville være dårlig. Jeg ville da i hver tfald ikke selv have noget i mod at afprøve den. Men igen, som sagt, jeg har absolut ingen førstehånds erfaring med mescalin, men derimod med alle de andre, og tror det ville blive et meget jordnært trip. Desuden bør jeg måske nævne at den erfaring jeg har med salvia er baseret på tørrede blade, og altså ikke et ekstrakt.
Jeg er på ingen måde uenig med dig i at man skal respektere både kombinationer, og de enkelte stoffer respektivt. Jeg ville heller ikke selv kombinere stoffer jeg ikke havde prøvet alene forinden. Givet er det sket en gang eller to, men der er en verden til forskel fra tastaturet til situationen. Hvor de generelle formaninger og fortolkninger altså skyder laangt over målet. Selvfølgelig skal man udvise omhu når man tager stoffer, og kun indtage noget man med sikkerhed ved hvad er.
Generelt syntes jeg at man skal mærke efter i sig selv, og derfra vurdere situationen, og tage det roligt skridt for skridt.
Forestiller mig heller ikke at xXGuitarsenXx indtager hele svineriet i en omgang.. Det ville være helt fucked jo! Ser vi på indtrædningstiden af de tre nævnte stoffer så har vi;
Mescalin>svampe>salvia
Hvor jeg personligt først ville indtage svampene +2 timer efter mescalin, og først ryge/drikke/tygge salvia på peaket af svampene (hvis jeg havde lyst til det).
Hvorfor er det bedre at drikke sig fuld når man tager dybdegående rejser ind i ens underbevidsthed? Det kan jeg altså ikke lige få til at give mening? Det er jo ikke ligefrem fordi de andre stoffer er nyere end alkohol? Desmere tvivler jeg altså på at xXGuitarsenXx vil være den første til at kombinere f. eks. salvia, mescalin og svampe, da de alle er fra samme område.
Jeg betror mig til at xXGuitarsenXx ved hvad han laver.. sådan nogenlunde i hvert fald
Livet er ikke kun fest og faldera.. Andet er der ikke rigtigt at sige til det. Det ved alle.
Selv spædbørn..