Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 03:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 mar 2018 11:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hej alle!

Konen og jeg har forrige weekend indtaget et mærke LSD på 100ug, og synes det var vældig lækkert, men vi vil gerne have mere skrald på, så weekenden efter, prøvede vi så med 2 mærker fra samme batch, så vi hver indtog 200ug.
Dette blev mere interessant end sidst, men stadig ikke hvad vi havde håbet på.

Vi fik begge den klassiske stimuli i kroppen fra syren, og jeg havde nogle fede CEV's, og med åbne øjne, var der farver nogen gange, men ikke som jeg læser andre har erfaringer med, såsom tydelige farver og mønstre på vægge m.m. Jeg blev så desperat midt i trippet, at jeg prøvede og ryge en joint med DMT i, da jeg ikke havde en pibe, og dette gav mig nogle vilde CEV's efterfølgende, hvor jeg så nogle inka-inspiredede mønstre.

Plakater og billeder og vægge trak vejret, og farverne fra lyskæderne vi havde hængt op, flød ud i en palet af farver, men sådan som jeg forstår det, burde det sagtens kunne blive vildere.

Derfor kunne jeg godt finde på og indtage 3-400ug næste gang, for virkelig og få knald på (forhåbentlig)

Evt. kan det skyldes at vi kun ventede en uge mellem tripsene, eller er der bare ikke mere knald på LSD? ;)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 11:35 
Jo der er mere skrald på LSD Narkopolo, det kan jeg garantere dig for :)

Prøv med 300µg. Selv mener jeg det er uansvarligt, at indtage +400µg to ad gangen uden guide´s, da syren har et bestemt sted, hvor den virkelig begynder at tage fat, men dette sted varierer fra person til person.

400µg er ok kraftigt på mig, 500µg er virkelig kraftigt. Du kan eventuelt lægge dig ned med lukkede øjne eller øjenbind trippet igennem, det åbner op for den indre rejser, og det er her, det for mit vedkommende begynder at bliver meget interessant :D

Er det de mærker som havde ligget i gemmeren i 3-5år? Hvis det er, kan de jo have mistet potens, så gå ikke nødvendigvis ud fra samme dosis, hvis du får fat i en pålidelig LSD kilde.


Top
  
 
Indlæg: 20 mar 2018 11:37 
Selv skal jeg have 2-3 uger i mellem, for ikke at have nogen tolerance. Men det er individuelt, andre nøjes fint med en uge imellem.


Top
  
 
Indlæg: 20 mar 2018 11:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Okay, jeg prøver og starte med 300ug.

Øjenbind lyder som en interessant idé :)

Nej, det er fra en stabil kilde, og de er labtestet ifølge sælgeren til LSD-25 og 100ug+-2ug. De andre var bitre, og virkede ikke en skid.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 11:44 
Ok cool. Bitre lyder ikke som god LSD. De må gerne smage en lille smule af metal, men helst af ingenting. Jeg håber, du får god effekt af 300µg, ellers må du højere :)

EDIT: Jeg synes ikke det er god HR, at gå langt over 300µg to ad gangen. Faren er, at man begynder på en destruktiv projektions leg, trigger hinanden, og bliver vævet ind i hinandens processer. Stay safe :wink:


Top
  
 
Indlæg: 20 mar 2018 11:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Nej, så er glad for at jeg blev introduceret for kilden jeg bruger nu ;)

Håber jeg også, ellers må jeg prøve og vente lidt længere mellem trips'ene.
Damen mener også hun vil holde en pause med det, for hun havde åbenbart kigget på mig på et tidspunkt, og helt glemt hvem jeg var, og det blev hun lidt utryg ved, så vi blev enige om at hun nok ikke skulle over 200ug før hun havde fundet trygheden ved rusen :D

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 11:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg synes du skal blive vant til 200 ug før du hopper op til 300. Jeg tror den manglende effekt skyldes din tolerance. 200 ug er for de fleste nok til at træerne får personlighed og at gløderne i bål ild ligner diamanter. Jeg ved i hvert fald at jeg personligt stadig har tolerance en uge efter et trip. LSDs dosiskurve er ikke liniær. Det er altså ikke kun dobbelt så vildt at tage dobbelt så meget. Derfor synes jeg maks man skal stige med 50 ug af gangen, især hvis man ikke har prøvet LSD mange gange. Jeg har i hvert fald haft virkelig forskellige oplevelser på samme dosis, pga. ny set, setting og tolerance. Altså nu har jeg en idé om at du er vant til at være på forskelligt narko og du kan sikkert godt klare 300 ug. Jeg ved bare at det er omkring 200-300 ug at de fleste begynder at få mere overvældende oplevelser. Hvis det er hvad du ønsker så fair nok, men håber du sørger for en forholdvis sober tripsitter hvis du går over 200 ug.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 11:58 
Det er rigtigt, som Hector siger, at LSD dosis-responskurve er eksponentiel.

Ellers lyder det alt sammen fornuftigt, I må have det dejligt Narkopolo.


Top
  
 
Indlæg: 20 mar 2018 13:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er meget forskelligt hvor stor en tendens folk har til at hallucinere på LSD og andre psykedeliske stoffer. Alle kan få closed-eye-visuals, men det er ikke alle der kan få open-eye-visuals. Hvis man ikke har tendens til OEV, så er der bare ikke noget at gøre. Men CEV er heller ikke dårligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 14:11 
Det holder ikke helt Enspænderen. Alle kan få OEV, men det kan kræve træning, og det tager tid. I forhold til Grof er det følelsesmæssig blokering der gør, at man ikke opnår visuelle effekter og desiderede visioner. Så dem må man gennemarbejde først. Min pointe er, at der er meget at gøre :)

Selv mener jeg, at det er de samme visuelle effekter og visioner man har, både med åbne og lukkede øjne. Det er bare nemmere at se i mørke. Dine øjenlåg er bare gardiner for lyset. Dette baserer jeg på min egen erfaring.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 98 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team