Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej fælles psykonauter!
Jeg blev meget nysgerrig forleden, da min kæreste nævnte noget hun havde læst om nogle forskellige psykedeliske grupper, der mødes og tripper sammen eller bare hygger, hvor fællesnævneren er syre.
Så jeg ville lige høre mig ad her og se om det var en reel ting her i vores lille land!

Hvis det er og du/i kender noget i den stil eller bare nogle historier ville jeg meget gerne høre om dem :)
Hav en smuk dag derude <3 :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Altså man er velkomen til at bruge det her forum til at lede efter ligesindede. Men erfaringen er at det kræver et konkret initiativ eller en god beskrivelse af din person og intention med et trip. Jeg har personligt ikke lyst til at trippe med fremmede, med mindre set/setting er perfekt og at jeg har en meget god fornemmelse af personen og deres formål.

Derudover findes der forskellige facebookgrupper, hvor man kan prøve sig frem. Der gælder det samme højst sandsynligt. Altså hvis du vil trippe med andre kræver det nok at du sætter en god ramme op. Finder en dato/lokation/sørger for musik osv. Beskriver om du er interesseret i psykedelisk terapi eller mere spas.

Jeg har prøvet det en enkelt gang og der gik alt op i en højere enhed. Men det var altså med folk jeg har kendt på skrift gennem det her forum i mange år. Og hvis det ikke var tilfældet havde jeg nok ikke turde.

En anden lidt mere tilgængelig mulighed er at opstøve nogen af de psykedeliske terapeuter der findes i DK. De afholder ceremonier mod betaling. Det er så med guide og settings bestemt mere eller mindre af terapeuten. De nemmeste at finde afholder dog mest ayahuasca ceremonier, hvilket jo adskiller sig en del fra LSD. Men der findes også guider der hjælper grupper igennem LSD, DMT og Svampe sessioner.

Men jo der findes muligheder, det kræver bare lidt benarbejde. Jeg ville nok engagere mig i det her forum eller forsøge at finde folk i nattelivet, hvis jeg ikke allerede havde min egen vennegruppe til den slags.

Hej lovebrother

Vi har en psykedelisk integrations cirkel, hvor vi mødes i et dejligt lokale på nørrebro engang imellem, sådan ca engang om måneden. Der plejer at komme et sted imellem 10-20 mennesker, og hvis du er interesseret, kan du sende mig en PM. Det er dog kun til integration, og vi tripper ikke sammen. Men man får selvfølgelig muligheden for, at danne sig nogle bekendskaber, som potentielt kan blive fremtidige rejsekammerater. Det koster ikke noget at komme, det er donations baseret til ham der lægger lokale til, og til ham som arrangerer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]