Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

:))) Rettet/slettet

Senest rettet af anis 06 okt 2018 13:03, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Mener faktisk at jeg engang fik fat i sådan en flaske.
Fandt dog ret hurtigt ud af at min tolerance ikke passede med indholdet i flasken :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Må man høre hvordan dine regler er og om de altid fungere for dig? Det kan jo være nogen kan lære at kontrollere opiaterne med dine råd.

Junior medlem
Brugeravatar

:)))))))))))))))))) jeg fandt selv ud af det mod.

Senest rettet af anis 06 okt 2018 13:03, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Obama skrev:
Mener faktisk at jeg engang fik fat i sådan en flaske.
Fandt dog ret hurtigt ud af at min tolerance ikke passede med indholdet i flasken :lol:

Damn har du smidt opiater ind i hovedet som slik en overgang :D :o , kom du godt ud af det? Nu købte jeg faktisk flasken, og synes opium virker til at have en knap så "aggressiv" men mere mellow feel over længere tid faktisk. Jeg må prøve det igen senere, men det gjorde mig da umiddelbart gladere over en længere periode end alm morfin og kodein som er det jeg normalt har i hænderne, det går dog ikke lige så meget "opad" som er det mange søger ved opiater

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Ja, det nok ikke helt galt og sige at jeg spiste opiater som var det små karameller igennem en periode af mit liv :)

Ved ikke om jeg kom "godt" ud af det. Endte med at fucke hele mit liv op, mistede alt hvad jeg ejede og alt tillid fra familie var væk. Derudover var jeg så dybt psykotisk at jeg havde vrangforestillinger stort set hver dag.

Men kom da ud af det... Efter intensiv døgnbehandling - og er stadig clean den dag i dag, over 4 år efter.

Junior medlem
Brugeravatar

Obama skrev:
Ja, det nok ikke helt galt og sige at jeg spiste opiater som var det små karameller igennem en periode af mit liv :)

Ved ikke om jeg kom "godt" ud af det. Endte med at fucke hele mit liv op, mistede alt hvad jeg ejede og alt tillid fra familie var væk. Derudover var jeg så dybt psykotisk at jeg havde vrangforestillinger stort set hver dag.

Men kom da ud af det... Efter intensiv døgnbehandling - og er stadig clean den dag i dag, over 4 år efter.

Damn, så har du også været langt ude, men så ved du også at du aldrig kan røre opiater igen, så plasker man i med sådan et brag. Må jeg spørge om du var ude i noget selvmedicinering for psykiske udfordringer, det kan jo være der er noget der som kan/skal behandles

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]