Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey

Er der nogen herinde der kan beskrive følelsen af ecstasy for mig. Vil gerne høre om det er noget for mig.
Nu har jeg taget coke nogle gange og er ret fin med det og tænkte på om jeg skulle prøvet noget andet.

Så vil høre hvad jeres erfaring er med ecstasy og om det måske var noget for mig :)

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
For mit vedkommende er MDMA indbegrebet af LOOOOVE. Jeg har en følelse af at alt er fantastisk!

Man har en enorm stor lyst til at være social og snakke med folk. Samtidig med en virkelig rar eufori. Dog er det længe siden jeg har rørt mdma, da jeg virkelig ikke kan overskue nedturen og dagene efter inden man føler sig helt ovenpå igen.

Junior medlem

Hmm... Kan godt se det er træls at der er en stor og lang nedtur bagefter. Især hvis det ender med at går ud udover hverdagen.

Hvad med renheden af stoffet? Nogen idéer til hvordan man sikre sig der ikke er skidt i ?

Medlem
Brugeravatar

Man bliver bare rigtig glad i låget, kærlig og empatisk - samt en skøn følelse af eufori i kroppen. Den bedste "setting" for mig er helt klart en privatfest hvor alle, eller de fleste er på mdma, hvor der er lækker musik, og gerne en kæmpe seng hvor man kan ligge og putte i en stor bunke - når/hvis man ikke føler for at danse.
Har dog også taget det på festival, hvilket det også egner sig godt til - men privatfest med hyggekrog og gode venner er klart bedst <3

Jeg har endnu ikke oplevet den berygtede mdma nedtur - holder altid dosen på max 200 mg på en aften, og gør det 1-3 gange om året.
Tværtigmod vil jeg faktisk sige at jeg ofte har lidt afterglow dagen efter, og bare er i godt humør oven på en god oplevelse med gode venner.

I forhold til renheden, så gå efter krystaller frem for piller - hvis du køber fra darkweb, så find en vendor med gode "anmeldelser", ellers så prøv at få fat i et batch som en ven eller bekendt siger god for :)

Hvis du finder noget godt, og er typen som godt kan have det liggende - så køb evt. et par gram, og opbevar det tørt, mørkt og køligt.
Det er nemlig et super stabilt molekyle, mener at Alexander Shulgin har udtalt, at hvis man fandt mdma i pyramiderne, så ville det stadig virke ligeså godt som den dag det blev fremstillet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg vil også sige at nedturen kun kommer hvis man ikke behandler sin MDMA med respekt. Ligeså rart et stof som det kan være, ligeså utilgiveligt er det hvis man misbruger det. Så gør som GimpSuit og hold dig til max 200 mg på en aften med ca. 3 måneder imellem dine ture. Jeg synes allerede at nedturen begyndte at melde sin ankomst efter en enkelt sommer med 3-4 ture. Altså indenfor 3 måneder. Det blev ikke slemt i mit tilfælde, men min oplevelse gav alligevel en respekt for stoffet. Jeg ved der er nogen der har haft langt være oplevelser end mig.

P.S. Køb et EZ-testkit der kan teste for PMA. Sålænge dit MDMA ikke er cuttet med PMA burde du være forholdvis sikker. Det er heldigvis meget sjældent i DK. Derudover anbefales det at man tager en allergi test på f.eks. 10 mg og venter mindst et døgn inden man indtager en fuld dosis. Siden de to dødsfald, vil jeg være ekstra påpasselig med ukendte batches af MDMA.

Du kan også læse mere på rollsafe.org

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
GimpSuit skrev:
I forhold til renheden, så gå efter krystaller frem for piller

Det holder altså slet ikke. For det første har Ecstasy piller været utroligt rene de sidste år og for det andet er krystaller langt fra en garanti for renlighed eller at det overhovedet er mdma. Det har været diskuteret for nyligt herinde, men skriver fra mobilen lige nu så kan ikke lige linke og quote de andre posts

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Buttkraken skrev:
GimpSuit skrev:

Det holder altså slet ikke. For det første har Ecstasy piller været utroligt rene de sidste år og for det andet er krystaller langt fra en garanti for renlighed eller at det overhovedet er mdma. Det har været diskuteret for nyligt herinde, men skriver fra mobilen lige nu så kan ikke lige linke og quote de andre posts

Tilgengæld er det svært at veje en pilles indhold og man kan jo ikke stole 100 % på vendors. Så det handler altid om at gå stille og roligt til værks med nye batches. Især hvis der er bare det mindste tvivl om kildens troværdighed.

Moderator
Brugeravatar

Det kan være svært ja, men at sige at man skal gå efter krystaller over piller når gælder renlighed af stoffet har bare ikke noget hold på sig. Og som sagt man kan jo aldrig stole 100% på venders men det gælder jo også for krystaller

Dedikeret medlem

Både MDMA (Ecstasy) og kokain gør mig euforisk, men det er to forskellige former for eufori. MDMA's eufori er passiv. Jeg kan sidde uden at lave noget, og alligevel føle mig som det lykkeligste menneske i verden. Kokainens eufori er aktiv. Jeg kan ikke sidde stille, men må op og bevæge mig. Danse, for eksempel. Det er efter min opfattelse den vigtigste forskel imellem dem.

Hvad man bedst kan lide er et spørgsmål om temperament. Jeg foretrækker MDMA. Men man skal helst ikke tage det for ofte, og derfor kan det være en god idé at skifte imellem MDMA og kokain. Begge stoffer giver en fantastisk oplevelse.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
MDMA føles som en flere timers lang orgasme

Medlem
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
GimpSuit skrev:

Enig, det var nu heller ikke min intention at give det billede - men kan godt se at jeg har udtalt mig lidt unuanceret.

Der er aldrig nogen garanti på det her felt, ihvertfald ikke så længe markedet er illegalt, eller man har råd til at sende sine drugs til dyre labtests i udlandet - det er en risiko man må være klar til at løbe.

Jeg ved godt der er en tendens til at ecstacy piller er blevet renere over de sidste par år - men jeg vil stadig foretrække mdma i krystalform, men det kan godt være der er en falsk tryghed i det, men jeg føler at det er mere sikkert.

Jeg var egentlig af den overbevisning at det er "nemmere" at lave urene piller, med f.eks. at blande flere stoffer sammen - det er jo ofte set før i tiden med piller solgt som ecstacy, at de indeholder alt muligt andet end/udover mdma - og at krystaller typisk er et udtryk for at man har med et rimeligt rent stof at gøre, er godt klar over at der så er en bred palet af forskellige stoffer som findes i krystalform.
- Er det ligeså nemt at fuske med krystaller som med piller ?

Det er altid en god idé at teste sit stof - uanset om det er i pilleform, krystaller, væske eller pulver.

Moderator
Brugeravatar

GimpSuit skrev:
Jeg ved godt der er en tendens til at ecstacy piller er blevet renere over de sidste par år - men jeg vil stadig foretrække mdma i krystalform, men det kan godt være der er en falsk tryghed i det, men jeg føler at det er mere sikkert.

Jeg var egentlig af den overbevisning at det er "nemmere" at lave urene piller, med f.eks. at blande flere stoffer sammen - det er jo ofte set før i tiden med piller solgt som ecstacy, at de indeholder alt muligt andet end/udover mdma - og at krystaller typisk er et udtryk for at man har med et rimeligt rent stof at gøre, er godt klar over at der så er en bred palet af forskellige stoffer som findes i krystalform.
- Er det ligeså nemt at fuske med krystaller som med piller ?

Tillader mig lige at quote den kære Imp, nu hvor jeg endeligt sidder ved computeren.

Imp skrev:
Det er en udbredt misforståelse, at mdma er mere sikkert at indtage, bare fordi det kommer som krystaller. For det første kan det sagtens være alt muligt andet end mdma. Det er ikke nogen særlig egenskab ved mdma, at det er krystallinsk. I øvrigt er det meste mdma "krystaller" ikke egentlige krystaller, men "sten" lavet af mindre krystaller, som er smeltet sammen. I denne process er det også muligt at blande det med noget andet. Jeg er flere gange stødt på mdma, som er egentlige store krystaller eller uniforme små krystaller. Men de her mdma "sten", som nok er det mest udbredte mdma, er ikke et homogent krystallinsk produkt.

Billede

Billede

Faktisk er det slet ikke mdma, der er på det sidste billede. Det viste sig at være et syntetisk cannabinoid. Jeg ville hævde, at det i disse tider er mere sandsynligt at få mdma, når du køber en ecstasypille, end når du køber "krystaller". Der er så mange krystallinske stoffer på markedet for tiden. Til gengæld viser analyser af ecstasypiller i Europa, at de fleste kun indeholder mdma.
https://www.ecstasydata.org/results.php ... n&s=vienna
https://www.ecstasydata.org/results.php ... ion&s=Bern

Imp skrev:
Det er en udbredt misforståelse, at mdma er mere sikkert at indtage, bare fordi det kommer som krystaller. For det første kan det sagtens være alt muligt andet end mdma. Det er ikke nogen særlig egenskab ved mdma, at det er krystallinsk. I øvrigt er det meste mdma "krystaller" ikke egentlige krystaller, men "sten" lavet af mindre krystaller, som er smeltet sammen. I denne process er det også muligt at blande det med noget andet. Jeg er flere gange stødt på mdma, som er egentlige store krystaller eller uniforme små krystaller. Men de her mdma "sten", som nok er det mest udbredte mdma, er ikke et homogent krystallinsk produkt.

Billede

Billede

Faktisk er det slet ikke mdma, der er på det sidste billede. Det viste sig at være et syntetisk cannabinoid. Jeg ville hævde, at det i disse tider er mere sandsynligt at få mdma, når du køber en ecstasypille, end når du køber "krystaller". Der er så mange krystallinske stoffer på markedet for tiden. Til gengæld viser analyser af ecstasypiller i Europa, at de fleste kun indeholder mdma.
https://www.ecstasydata.org/results.php ... n&s=vienna
https://www.ecstasydata.org/results.php ... ion&s=Bern

Medlem
Brugeravatar

God post Butt/Imp - Det vil jeg helt sikkert tage med i mine overvejelser når det bliver tid til en mdma tur, tak ! :)

Hvilken tråd er det fra?

Moderator
Brugeravatar

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 83&t=54626

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er meget sovset.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]