Man bliver bare rigtig glad i låget, kærlig og empatisk - samt en skøn følelse af eufori i kroppen. Den bedste "setting" for mig er helt klart en privatfest hvor alle, eller de fleste er på mdma, hvor der er lækker musik, og gerne en kæmpe seng hvor man kan ligge og putte i en stor bunke - når/hvis man ikke føler for at danse.
Har dog også taget det på festival, hvilket det også egner sig godt til - men privatfest med hyggekrog og gode venner er klart bedst <3
Jeg har endnu ikke oplevet den berygtede mdma nedtur - holder altid dosen på max 200 mg på en aften, og gør det 1-3 gange om året.
Tværtigmod vil jeg faktisk sige at jeg ofte har lidt afterglow dagen efter, og bare er i godt humør oven på en god oplevelse med gode venner.
I forhold til renheden, så gå efter krystaller frem for piller - hvis du køber fra darkweb, så find en vendor med gode "anmeldelser", ellers så prøv at få fat i et batch som en ven eller bekendt siger god for
Hvis du finder noget godt, og er typen som godt kan have det liggende - så køb evt. et par gram, og opbevar det tørt, mørkt og køligt.
Det er nemlig et super stabilt molekyle, mener at Alexander Shulgin har udtalt, at hvis man fandt mdma i pyramiderne, så ville det stadig virke ligeså godt som den dag det blev fremstillet.