Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 03:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Amf paste
Indlæg: 21 jun 2018 20:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jun 2018 20:47
Indlæg: 1
Halløjsa.

Jeg har fået noget amfetamin paste hjem som gerne skulle slå til i meget lang tid så jeg tænkte på hvordan ville i langtidsopbevarer det? altså det er jo vådt så ville I tørre hele dynen med det samme eller bare opbevare det i sin fugtige form og så tage det ud man skal bruge og tørre lidt af gangen?

PÅ forhånd tak :wink: :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf paste
Indlæg: 21 jun 2018 21:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Enten ville jeg tørre det hele eller så ville jeg smide det i fryseren

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf paste
Indlæg: 21 jun 2018 22:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Jeg ville helt klart tørre det, og vaske det med acetone. Så smager det heller ikke så klamt af kemisk karse.
Jeg gjorde det på 2g smat der stank helt vildt, og efter vasken kunne man stort set ikke smage det længere.
Her flere uger efter jeg vaskede det, prøvede jeg og lugte til glasset hvor jeg lod acetonen fordampe i, og det stinker stadig mega klamt af amf, så tænker det ville være en god ting og gøre. Især hvis man har et anstrengt forhold til smagen af kemisk karse.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 100 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team