Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 15:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej jeg er en ung knægt på 18 år, og vil gerne dele lidt ud af min historie i håb om at nogen kan relatere.

well here goes nothing.

jeg startede med at ryge hash i en alder af 16 meget lidt omkring 1 gang om måneden ca. da jeg blev 16 1/5 mødte jeg en sød pige, vi blev forelsket, hun røg også så i og med at hun var flyttet ind sammen med mig begynde vi at ryge ret tit, det blev efter 2 måneder til en hverdags ting vi prøvede også andre stoffer sammen dog med store mellemrum disse virkede aldrig til at have en særlig bi effekt efter og vi fortsatte vores koger på hash. omkring et år inde i forholdet slog vi op på grund af familie problemer(jeg er ca 17 1/5 her), efter dette fortsatte jeg med hashen som en form for tryghed og så fordi jeg var blevet lidt bidt af det. men her kommer pointen og mit store problem:

efter en aften med lidt stille røg 2-3 joints splittet mellem 4 venner de gik så omkring kl 1 og jeg får så et opkald af en ven der suger amf jeg fortælle ham at jeg ikke skal suge med men han lokker mig med at der ville være noget hash jeg tager derned med lidt alkohol i tasken og kommer ind i en lejlighed sidder mig i sofaen og begynder at ryge de får i løbet af aftenen lokket mig til at prøve og dem af jer der har prøvet det ved hvordan abstinenserne slår i efter bare en, jeg ender med at suge 1-1/5 g selv og var samtidig på hash og alkohol da jeg næste dag vågner har jeg mega nedtur på den fortsætter dog de næste 2 uger, og jeg har altid været en intelligent dreng i stand til at løse problemer, godhukommese og overhovedet ikke aggressiv på nogle måder men efter denne ene aften virker det til at ikke bare være min hukommelse men også mange af mine andre kognitive evner som er fuldkommen væk, jeg glemmer ord jeg sagtens kunne huske før, ting der lige er sket eller hvad det var jeg skulle når jeg går ind i et lokale. jeg har søgt rundt på nettet og på de værse forums for at finde nogen der kunne relatere men med intet held jeg har adskillige venner der har prøvet amf og aldrig har fået det sådan her men en enkelt veninde som har fået det fra samme sted oplever alle de samme symptomer, jeg undrer mig var det noget dårligt fremstillet amf? var der blandet andet i? eller har jeg bare "brain fog"? jeg ved det simpelt hen ikke men jeg er overfyldt men den her følelse af angst konstant og kan slet ikke være i mig selv jeg er stoppet med hashen og det er nu over 2 måneder siden jeg tog amfen og ser stadig ingen forbedring jeg er bange for at blive dement eller skulle leve sådan her resten af mit liv. hvis der er nogen der har oplevet noget lignende eller kan skinne noget lys på mig sag ville det være en kæmpe lettelse, tak på forhånd - en ung forvirret

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
..

Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 18:45, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Dumt at tage så meget. Du er også alt for ung til et så relativt hårdt et stof, vent til du bliver ældre og forhåbentlig har mere selvdisciplin. Til gengæld kan det umuligt være rent... når jeg tager 50 mg. farmaceutisk amf kan jeg sagtens mærke det og jeg er en voksen mand med en høj tolerance og en hjerne der opfører sig som om at vorherre skabte mig til indtag af stimulanser.

Når det så er sagt... almindelig amfetamin (typisk dexedrin eller benzedrin) giver ikke hjerneskader.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]