Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 18:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 mar 2019 21:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Har fået et par stykker af en ven : 2cb mojo ca. 15 mg. Det er fint nok . Sér meget "rigtigt" ud :-)

Nappede een hér ved 18 tiden og kunne absolut ikke mærke en dyt efter en time. Tog een igen kl. 19 og hér kl. 20 er jeg stadig til Barneby på DR.


Kan det tænkes at jeg er totalt immun over for 2cb?? Min ven syntes det er det fedeste af det fede. Jeg er ret skuffet. Havde regnet med et mix af mdma(som jeg elsker) og en snert af lsd (som jeg forøvrigt ikke er til) og så sker der absolut ikke en skid.

Har lige nu læst mig til at der en del 2cb mojo jojo i omløb, der er det rene fake. Men det stemmer jo ikke overens med vennens oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2019 09:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis du har spist 45 mg 2cb, så burde du absolut blive påvirket. Jeg er ikke særlig erfaren med det, men første gang jeg prøvede det var jeg også lidt skuffet, så efter to timer tid besluttede jeg mig for at sniffe lidt ekstra og det satte sku gang i det hele. Det var som om mit trip først blev aktiveret da det kom i næsen (der var dosen 20 mg oralt + 10 mg sniffet).

Jeg var dog også påvirket inden da, men det var primært et underligt bodyload. Så hvis du slet ikke har været påvirket overhovedet, så lyder det sku lidt underligt. Hvordan beskrev din ven trippet?

p.s. det skal lige siges at 2-cb gør nas at sniffe, og der findes ikke rigtig noget der hedder comeup når man sniffer 2-cb. Der går ca. 1 minut også virker det for alle pengene. Det vil sige at man ondt i næsen når man ret hurtigt begynder at peake.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2019 14:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Du burde ha' det ok vildt på 45 mg 2cb. Det er i øvrigt efter min mening ikke særligt sammenligneligt med mdma.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2019 15:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Bo Dega skrev:
Du burde ha' det ok vildt på 45 mg 2cb. Det er i øvrigt efter min mening ikke særligt sammenligneligt med mdma.

I lave doser minder det mig ekstremt meget om mdma. sådan 5mg doser.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2019 17:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Buttkraken skrev:
Bo Dega skrev:
Du burde ha' det ok vildt på 45 mg 2cb. Det er i øvrigt efter min mening ikke særligt sammenligneligt med mdma.

I lave doser minder det mig ekstremt meget om mdma. sådan 5mg doser.


Hvordan mener du? Amfetaminvirkningen? Jeg føler mig ikke fyldt med kærlighed, ej heller får jeg lyst til at kramme ting/folk når jeg tager 2cb. Den lidt speedede fornemmelse/effekt, hvis det er den du mener, ved 2cb og mdma minder om hinanden synes jeg.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2019 18:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Det var ca. 30mg 2cb jeg indtog over et par timer i går. Der kom måske lidt virkning efter nogle timer, men fanme ikke meget. Har købe et test kit i dag : eztest(ecstasy ,amph ,2 c-b) Prøver for sjov at lave en test på banditterne når jeg kommer fra job i nat.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2019 21:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Der er kun én ting i verden der gør mere ondt at sniffe end 2cb. Nemlig 2ci.

Fortryder da lidt at jeg aldrig har prøvet så lave doser som du beskriver Buttkrak! :lol:

2cb giver for mig kun farver på skærmen. Der er ikke så meget andet i det end farver. Jo, hvis man tager rigtig meget 2cb kan man godt blive godt skudt af. Men indtil man når de her doser der er høje nok til at holde 10 mand kørende til technofest i 3 dage, så virker det på mig, nærmest udelukkende som farver. Dem er der dog til gengæld ufatteligt mange af!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2019 22:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Obama skrev:
Der er kun én ting i verden der gør mere ondt at sniffe end 2cb. Nemlig 2ci.

Og 2c-c, den gør ederrøvme naller. Den svir så groft at man bare klemmer øjnene sammen mens tårene sprøjter ud, og før du når at åbne dem igen, er verden forvandlet til en jungle af mønstre og farver. Men det er så også det eneste det gør. Cirka 2x 2c-b smerte.

OT: synes jeg får meget ringe virkning af at sluge 2c-b, der skal 2-3x mere til end når jeg sniffer det. Så vil også lige give nasal rute en anbefaling, hvis du ikke har noget imod at det altså gør ret ondt i et par minutter.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2019 01:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Nogle gamle udtørret test jeg købte inde i den der headshop . Indholdet næsten fordampet . 80 kr not well spend ! Prøvede alligevel at proppe lidt 2cb i og den farve der kom ud af det, via den lille bitte smule væske der var i ,er den farve pillen har :-) . Blev ikke en skid klogere af det .

Så forøvrigt på youtube : en fyr der havde stukket 10mg i en gelatinekapsel op der hvor solen aldrig skinner, eller nærmere han omtalte det, og havde haft det vildeste trip og var kommet . Altså trippet med samme :-D. Lidt ømhed deroppe i et kvarters tid og så ellers afsted.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2019 01:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hector Salamanca skrev:
Hvis du har spist 45 mg 2cb, så burde du absolut blive påvirket. Jeg er ikke særlig erfaren med det, men første gang jeg prøvede det var jeg også lidt skuffet, så efter to timer tid besluttede jeg mig for at sniffe lidt ekstra og det satte sku gang i det hele. Det var som om mit trip først blev aktiveret da det kom i næsen (der var dosen 20 mg oralt + 10 mg sniffet).

Jeg var dog også påvirket inden da, men det var primært et underligt bodyload. Så hvis du slet ikke har været påvirket overhovedet, så lyder det sku lidt underligt. Hvordan beskrev din ven trippet?

p.s. det skal lige siges at 2-cb gør nas at sniffe, og der findes ikke rigtig noget der hedder comeup når man sniffer 2-cb. Der går ca. 1 minut også virker det for alle pengene. Det vil sige at man ondt i næsen når man ret hurtigt begynder at peake.


Ved ikke hvor meget ven han er :D Kalder ham det bare . sms med ham idag og skrev jeg ikke kunne mærke en fuckfinger , fik bare et svar med en bunke LOL og smileys tilbage og hvor utaknemmelige jeg var over noget jeg fik gratis :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2019 03:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Så han har bare givet dig nogle fake 2C-B og kalder dig en nar fordi du brokker sig over noget der ikke virker som lovet? :D
Nu er det sgu min tur til at LOL :D

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2019 10:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Shambhala skrev:
Obama skrev:
Der er kun én ting i verden der gør mere ondt at sniffe end 2cb. Nemlig 2ci.

Og 2c-c, den gør ederrøvme naller. Den svir så groft at man bare klemmer øjnene sammen mens tårene sprøjter ud, og før du når at åbne dem igen

2C-C er det chem jeg har sniffet det gjorde mest ondt. Det var decideret vanvittigt.

2C-B gør nas, men det går hurtig væk igen.. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 11:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Jeg har også fået nogen Mojo jojo kiks fra Holland. Startede med at spise 2. Efter 2 timer kunne hverken min ven eller jeg mærke noget som helst. Så vi besluttede os for at knuse en pille og prøve at sniffe den, for at se om der kom en virkning og for at mærke om det gjorde nas i næsen... og det gjorde ingen af delene. Har sniffet amf og mdma som kradsede mere end dem. Det var ligesom at sniffe noget virkelig SKAMCUTTET Coke / Kreatin


Billede

Jeg brokkede mig til vendor og fik 100% refound. Han var selv blevet “hustlet”. Så nu har jeg modtaget dem her... Trykket er Maybach 300. Har nogen af jer erfaring med disse?

Billede

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 21:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Pas på med at bestille sager hjem fra Holland og især piller og tabletter er det værste du kan bestille da det meste post scannes og piller og medicin ryger til siden automatisk.
Medmindre din vendor har en særlig stealth teknik så er det bare et spørgsmål om tid før nogle af dine breve begynder ikke at nå frem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2019 00:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Jeg får min ven til at ordne alt det med bestilling og betaling osv. Jeg sagde udtrykkeligt til ham at han skulle finde en vendor, som ikke kom fra Holland, men fra UK. Da jeg før har fået beslaglagt THC i krystalform fra Holland.
Men da jeg modtog pakken stod der “ Nederlands “ på. Så blev jeg også pænt sur og irriteret over, at han ikke gjords som jeg bedte om.... Men da første omgang var fake kiks og vendor tilbød 100% refound, tog jeg chancen igen.

Han tripple Vakuum pakker det i noget kraftigt plastik / staniol lignede materiale. Og så ned i en lille papkasse beklædt med staniol.

7-9-13

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: moby, UngNisse og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team