Ja som i nok ved, har jeg eksperimenteret lidt med og tage nogle doser amf imod mit ADD, og har gjort det en lille uges tid nu, så skal også snart lige tage en slapper måske
Men jeg har undret mig meget over hvordan faen det er muligt at jeg kan gå kold på amfetamin?!
Jeg har renset det op, så det hverken svier eller smager af noget, og tager måske max 100mg om dagen i små streger, men jeg har aldrig problemer med og sove om aftenen, og jeg bliver faktisk mere træt af og tage det, end og lade være.
Kæresten joker ihvertfald med om jeg nu skal til og sove igen, lige efter jeg har været oppe og suge en bette en, for det er sket flere gange at jeg bare er gået kold på sofaen kort efter indtag

Er det ganske simpelt fordi mine doser er så små, eller bliver folk med ADHD/ADD bare trætte af deres medicin?

"
Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے
"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."