Hej alle
En ven og jeg skal snart tage MDMA. For mit vedkommende er det første gang i fire år, og for min ven er det hans allerførste oplevelse med narko (

)
Jeg har fået fat i noget rigtig rent stads - klare krystaller, der tester kulsort i en Marquis-test.
Nu prøver jeg at finde den perfekte dosis. Tidligere erfaringer siger mig, at det bestemt kan blive for overvældende - der hvor man måske bliver lidt tung i kroppen og begynder at hænge i en sofa. Derfor tænker jeg på at prøve 100 mg, som jeg mener at huske var en god dosis for mig, dengang jeg tog MDMA. Men når jeg søger rundt, synes det at virke som om, at det måske er lige i underkanten. Hvad mener I? Skal man måske op på 120 mg, eller kan det blive for meget for to ikke så store fyre på omkring 60 kg?
Jeg ved, at rollsafe.org har guidelines, der siger kropsvægt + 50 mg. Lyder det fornuftigt? Eller hvad mener I er en god startdosis?
Jeg vil selvfølgelig ikke overdosere, men eftersom det er første gang for min ven og også første gang i mange år for mig, vil jeg gøre mest muligt for, at det skal blive fedt - derfor er jeg også bange for at underdosere...
Hvad tænker I?
På forhånd tak