Det jeg har brug for er, hvilke tal skal man kende, for at kunne sige noget er hallucinogent . . Jeg ved at Ki - tallet er delvist vigtigt, men ikke beskriver HVAD der sker, i serotonin 2A receptoren, som er den hallucinogene receptor, jf. forskning . . Ki beskriver ved hvilken DOSIS, der er 50 %, i forhold til 100 % effekt, jo lavere tallet er, desto ' mindre ' skal der til, Abilify ligger mellem svampe, og LSD, tættere på LSD . .
Det folk generelt siger er, at LSD er en partial agonist, på serotonin 2A receptoren, et stort review-studie fra 2016, den her . .
Modern Clinical Research on LSD
Skrevet af : Matthias E Liechti
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5603820/Skriver, at ' intrinsic activity ' for LSD er 28 +/- 10 %, jeg fandt en anden artikel, der skrev, LSD har intrinsic activity på 12.7 %, men jeg kan ikke finde den, desværre . .
I den her artikel, om Abilify, det ' psykiatriske ' middel, står der, at det har de samme tal, ved HØJE doser, så det giver mening, og der står på sprøjten, at 1 % hallucinerer, på Abilify, ikke på pillen . . Firmaet er bare blevet knaldet i at have løjet, da de fik det godkendt globalt, og har vidst det har haft en masse bivirkninger, det IKKE ' officielt ' har haft, de såkaldte disinhibition - bivirkninger . .
Så, mit spørgsmål er, giver LSD disinhibition, overfor gambling, shopping, over-spisning, og sex, kunne det matche hvad, LSD ' kan ' gøre, for så giver det lige pludselig mening, det er fordi, Abilify er et nyt hallucinogen, i klasse med svampe, mescaline, DMT, LSD, osv . . Firmaet har løjet om de her bivirkninger, ligesom det andet, jeg har spurgt omkring 100 sinds-lidende, 10 - 12 beskriver, de har hallucineret, nogen endte på sygehuset, fordi de aldrig havde prøvet sådan noget før . .
Så, det jeg gerne vil have at vide, jeg ved at LSD ' kan ' give disinhibition, men er det over for spisning, shopping, gambling, og sex . . De ting, folk synes ' er ' sjovt . . Kan folk der har taget LSD, eller hallucinogene stoffer måske forklare, om det er det, man oplever, er det klassisk, for LSD disinhibition, eller er det over for andre ting, hvis så, hvad . .
Det næste er, de hallucinogene stoffer, lader videnskaben til at være enig om, skyldes at de virker, i serotonin 2A receptoren, det gælder for svample, mescalin, DMT, LSD . . Som jeg læser det, er der enighed om, at de hallucinogene stoffer, er ' partielle ' agonister, men jeg ønsker information, jeg kan se at Abilify på Ki ( inhibitions konstanten for enzymer / receptorer ) ligger mellem LSD, og svampe, tættere på LSD, men dette tal er, som der skrives, IKKE nok, alene, man skal også kende ANDRE tal, jeg mener at man som minimum skal vide, hvad ' intrinsic efficacy ', eller ' intrinsic activity ', det fortæller hvor MEGET der hæmmes, i receptoren, sammenlignet med det normale stof, for de her ting, er det serotonin ( 5-HT, kemisk ) . . Intrinsic activity beskriver hvor signal stoffer, eks. Abilify kan sende, når det sidder i receptoren . . For Abilify er tallet enten 10 %, eller 20 %, ved de høje doser, går det op, og bliver 40 % . . Det er præcis det LSD gør, jeg ville gerne vide om der er andre ting, jeg bør vide . .
Firmaet HAR løjet, jf. rets-sager . .
" Otsuka Pharmaceutical and Bristol-Myers Squibb, the makers of Abilify, are accused of negligently designing Abilify and hiding evidence that the drug increases the risk of addictive behavior.
Court records state the drug makers failed to properly test Abilify; exaggerated the benefits of the drug; and encouraged physicians to use the medication for purposes not approved by the FDA. Abilify is not approved to treat anxiety disorders, dementia, eating disorders, insomnia, obsessive-compulsive disorder, or post-traumatic stress disorder. Yet, the makers of Abilify convinced doctors to try it for these conditions.
The Key Legal Issues
The Abilify makers failed to warn doctors and patients of the connection between Abilify and compulsive behaviors.
The Abilify makers hid evidence from the government when they got FDA approval.
The Abilify makers convinced doctors to prescribe Abilify for conditions not approved by the FDA.
Lawyers argue that if doctors had known the real risks from taking Abilify, then doctors would have prescribed a different medication to treat a patient. The doctors definitely would have used a different medication if the patient started experiencing obsessive behavior. "
Skrevet, af en advokat, som var med, til rets-sagerne . .
Så, det er kommet frem, at de har løjet om bivirkninger, der er mennesker som har haft mange affærer, andre har gamblet 75.000 dollars væk, da de var på Abilify, når de standser, holder det op . . De ting, er det kendt, fra LSD, eller ' trips ', at det er fedt at shoppe, gamble, have sex, og spise mad, og hvorfor kan det være, at når sinds-lidende tager det, så hallucinerer de i 8 - 12 timer, hver gang de får en høj nok dosis . .
Jeg har spurgt lægerne, de siger bare, det er ikke en alvorlig bivirkning, find selv ud af det, vi gider ikke hjælpe dig, så jeg ved ikke hvor jeg skal spørge, er der nogen her der kunne give en smule hjælp, oplevelsen var ikke ' træls ', problemet var, at jeg fik forhøjet prolaktin, at hallucinererede ting, der var koblet, til det, ellers var det som sådan skægt, ret underligt, at se ting, svævende billeder, der ikke var der, midt, i luften, som luft-balloner, uden snor . .
En pige på bo-stedet, hallucinerede i 3 dage, på Abilify, så ting, og mennesker, der ikke var der, sagde det til lægen, de standsede behandlingen, hun havde taget hash før, og sagde bare, det her får mig til at hallucinere, hun kendte det godt, så standsede de behandlingen . . En fyr beskrev, at ' alting ' blev grønt, som om han have ' grønne ' sol-briller på, alting skiftede farve, i den retning, som at se verden, gennem ' grønt ' glas . .
1 % af folk, der får sprøjten, får hallucinationerne, men firmaet har løjet, og under-rapporteret bivirkninger, tallet kan være højere . . . Hjælp, prøver at finde ud af, hvad der skete, Lægemiddelstyrelsen har skrevet, at de MENER det er bivirkninger, men er ikke sikre . .
Kan firmaet have løjet om det her, for at sælge noget, der ikke var sikkert, for profit, har læst om skandaler før, i medicinal-industrien, nogen af dem har været ret store, eks. risperdal, hvor de fik 2.2 milliarder dollars i bøde, for at lyve, for myndighederne, osv . . .
Vil bare gerne vide, om Abilify er et ' nyt ' hallucinogent stof, i klasse med mescalin, DMT, svampe, også LSD, tak . .

. .