Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 21:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen :D!!
Jeg er kommet i den heldige situation at min behandler har seponeret mig fra abillify (400mg) og ville derfor høre jer alle sammen
hvordan og hvorledes jeg kan begynde at tage mdma igen (det skal lige siges at jeg har været 100% symptomfri fra den 1.1.2019 til den 1.4.2020) hvorefter min behandler
har seponeret mig fra abillify siden den 1.4.2020 og til og med dags dato :)

håber i kan besvare mit spørgsmål hvorvidt jeg kan begynde at eksperimentere med mdma igen og så få en virkning

De Bedste Hilsner Mr.Börk :D

Medlem
Brugeravatar

Får du andre medikamenter, og hvordan er din tilstand nu ?
Og hvordan er din sygdomshistorie - har du været rask før, og fået tilbagefald?
Hvilke erfarringer har du gjort dig med mdma tidligere i dit liv, og hvordan havde du det dengang?

Det er et ret ømtåleligt felt at vejlede folk med psykiske problemstillinger i stofbrug, især folk med tendens til psykotiske tilstande, og nok også derfor ingen har svaret dig.

Personligt ville jeg overveje det meget nøje om det er risikoen for tilbagefald værd.

edit: og forøvrigt tillykke med din bedring og at du har smidt medicinen, det må være dejligt :)

Junior medlem

Min Tilstand er nu så god at jeg har påbegyndt en uddannelse inden for malerfaget :D og det går rigtig godt med det!! :D
jeg får ikke andre medikamenter udover jeg var i behandling med abillify maintena
jeg har dog haft et tilbagefald men det ligger år tilbage (ca.5-6 år)
mine tidligere erfaringer med mdma er rigtig gode men det var før jeg fik diagnosen paranoid skrizofreni :)
mange tak for lykønskningen jeg er også rigtig glad for at endelig være af-medicineret det er VIRKELIG en befrielse :D

Insane psychedelia user!

Med den diagnose tror jeg bare jeg ville vælge og leve livet uden mdma, husk tilbage på da det var skidt og se hvor godt det går nu.
Hvorfor risiker det hele for en aftens syntetisk optur - tag ud og fang en fisk, dyrk noget vil sex, spring i faldskærm eller hva der end giver dig en naturlig kick.

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
mange tak for lykønskningen jeg er også rigtig glad for at endelig være af-medicineret det er VIRKELIG en befrielse :D

Tror også det ville være fornuftigt at bare droppe det mdma, kort fornøjelse der kan blive en lang smerte set herfra. Uanset hvad, tillykke med din fremgang :)

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem

Ja okay det er sgu nok fornuftigst at lade være nu når jeg tænker dybt nok over det :) tak for at i tog jer tid til at svare folkens og hav en fortsat god aften :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]