Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 23:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: diazepam
Junior medlem

Hey,

Mange tak for svaret og omsorgen :-)
Jeg troede det ville være noget mere roligt og nemmere at prøve det af, end skumle miljøer - Igen det er jo ikke hård narko :-)
Jeg så en udsendelse på tv2 Østjylland med snapchat, her må jeg prøve mig frem. Ellers havde jeg tænkt, at man skulle forbi Husforbi eller lign.

Titel: Re: diazepam
Medlem
Brugeravatar

Var så lidt:)

Det er heller ikke alle steder der er sådan. Men visse steder i Aarhus ville jeg aldrig anbefale nogen at gå hen, selvom det er nemt at skaffe narko der hvis man ikke er ny. Der er bare nogle.. usle og/eller desperate folk som ikke giver en fuck og er extremt exploitative og manipulerende. Føj for satan... Så vær forsigtig og brug dine street smarts. Men der er heldigvis 1000 måder at skaffe stoffer på, det er ikke et problem for en voksen person med sund fornuft så man behøver ikke udsætte sig for en stor fare.
Vil nu bestemt mene at benzodiazepiner er hård narko. Har set folk der er dybt afhængige af det. Set og hørt om folk der har gjort de mest VANVITTIGE ting benzoblæst - vi snakker vammelt blackout og "vågnet" op i arresten/fængsel, eller at de tror de er usynlige når de stjæler og åndssvagt shit som det. Har selv været forelsket i heroin, og jeg ville aldrig udsætte mig selv for en benzodiazepin afhængighed. Generelt ikke et stof der påvirker GABA receptorerne (var lidt for glad for alko på et tidspunkt, heldigvis ikke rørt en dråbe i +3 år (bortset fra æblecider hahaha).
Så det er bestemt ikke medikamenter man skal lege rundt med uden virkelig at have hjernen med sig. Udover at du kan dø af abstinenserne risikerer du også at du bliver hjerneskadet hvis du overlever og ikke trapper forsvarligt ud (hvilket bl.a. har ført til folk der hele tiden har abstinenssymptomer... Fedt liv...). Derudover er der også bare generelt en MASSE ulækre konsekvenser ved en benzodiazepin afhængighed.
Så IMO er diazepam og benzoer generelt hård narko. Men hey det er vel lidt et mærkeligt definitionsspørgsmål. Narkotika var oprindeligt brugt om stoffer der anvendes under anæstesi, men nu er udtrykket nok mere brugt om stoffer sådan generelt set vil jeg tro. Dno.. IMO er diazepam uden tvivl hård narko grundet alvoren af de konsekvenser og bivirkninger der kan være ved indtag af dem, samt hvor afhængighedsskabende det er for visse personer.

Seeeriøst pas på homie, selvfølgelig kan det godt styres forsvarligt, men ikke af alle, ihvertfald ikke i dele af deres liv.
Ved ikke hvor meget erfaring du har med stoffer eller afhængighed, men den kan komme snigende på en så led og ond måde at det ikke er til at tro, og noget der kan ske for enhver under de rette omstændigheder. Så jeg bliver bare nødt til, siden det er et HR site, at gøre opmærksom på bagsiden af medaljen så at sige.
Eventuelt inden du indtager det så tænk over (måske endda skriv ned) hvor DIN grænse til hvornår dit forbrug begynder at blive et misbrug. Og hvis du nogensinde ender med at overskride den grænse så må du jo være en mand og være ærlig med dig selv om at det måske er på tide at lægge det på hylden. Ihvertfald i et godt stykke tid. Jeg garanterer dig ihvertfald for at hvis du først nogensinde får et misbrug af dem så kommer du fandme til at fortryde det GRUMT, og griner over at du engang ikke talte det som hård narko.
Brug din sunde fornuft og brug det fornuftigt med fornuftige pauser. Fy føj da jeg har set uhyggelige, undskyld mig udtrykket, benzovrag. Det tætteste du kommer på en passiv zombie. Folk kan være ekstremt kolde og farlige på dem, det er ikke for sjov at nogle kriminelle tager dem før de skal ud og arbejde. Og så er det jo også pænt farligt at blande med andre depressanter. Du vil ikke blive afhængig af det her lort, det er ondt og sørgeligt.

Vil dig sgu bare det bedste bro. Kender dig jo ikke, ej heller din erfaring og alder, så tag ikke min post dårligt, det er kærlig ment;) Der er bare nogle som får en ubeskriveligt forfærdelig relation med benzoer, det er virkelig synd og horribelt at vidne.
Held og lykke med din jagt og dit foretagende. Vær ærlig og kærlig mod dig selv min ven. Ønsker dig alt godt og god vind fremover!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]