Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 21:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ved godt det er recept her, og det teknisk set er ulovligt at importere, men bestiller jeg bare én 100x30mg glas, hvad er risikoen så for at der sker noget? Hvis den overhovedet bliver tjekket (diskret indpakning). :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hvad er R30? Methylphenidat? Tænker rigtig meget post helt fra USA bliver tjekket grundet told - jeg har i hvert fald skulle betale told for 9/10 gange jeg har bestilt legale varer fra USA..

Junior medlem

HopIFjordeN skrev:
Hvad er R30? Methylphenidat? Tænker rigtig meget post helt fra USA bliver tjekket grundet told - jeg har i hvert fald skulle betale told for 9/10 gange jeg har bestilt legale varer fra USA..

R30 er RoboTablets, som indeholder dextromethorphan

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ok - det er OTC i Tyskland =)

Junior medlem

HopIFjordeN skrev:
Ok - det er OTC i Tyskland =)

Man får meget mere for pengene ved at købe RoboTablets, ikke at det stadig er en af de billigste highs man kan få ved køb fra Tyskland - har selv købt derfra et par gange -mem derudover er R30s også mere potent da det er freebase.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Uden at vide noget på nær nogle mavefornemmelser:

Tænker det bliver checket i tolden, mææææææææn... Hvis indpakningen er diskret og ikke ligefrem råber "Dextromethorphan!" tror jeg ærligt talt ikke de har swab-tests eller whatever der reagere på det, men jeg tager tit fejl. Så længe du undgår 250ml siruper med uanede mængder inositol gør du hvertfald din nummi en tjeneste...

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem

Piller er aldrig smart at modtage i posten.

De er langt lettere at se når brevene eller pakkerne i tolden ryger igennem deres scanner (hvor de får et groft billede af hvordan indholdet ser ud) hvorimod en lille smule pulver eller nogle frimærker har langt lettere ved ikke at blive opdaget hvis nogen kigger med på skærmen når det kører igennem.

Så medmindre de juridisk er 100% lovlige at udføre fra USA (eller hvor de nu bestilles fra) og at indføre i Danmark (hvilket de ikke er da de blev gjort recept-pligtige i 2008) så ville jeg se på andre muligheder - fx den rene vare (pulver-form) eller flydende som begge burde have meget bedre chancer for at komme igennem tolden.
Og det ville nok være en bedre ide at bestille fra Tyskland en fra USA, jeg har ingen erfaring med det, men jeg ville gætte på at det grundlæggende er lettere at få ting igennem tolden derfra.

Personligt ville jeg dog gå efter nogle andre varer i stedet for DXM.

Hvis du tager dem pga deres bedøvende effekt, så er der et ton forskellige andre muligheder som kan benyttet i stedet.
Alt fra hash eller kodein i den milde ende (man kan dog sagtens blive solidt hooked på kodein), til morfin, ketogan, oxy eller heroin i den helt tunge ende af spektret, hvilket ikke er en anbefaling til at tage nogle af dem lol.

Hvis det er pga deres dissociative virkning så ville jeg til enhver tid gå efter ketamin i stedet; Intet slår et k-hole på den front, og det er meget svært at gøre reel skade på sig selv med det - medmindre man misbruger det solidt hvilket kan ramme blæren _rigtig_ hårdt hvilket flere brugere herinde vist desværre har erfaret.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]