Tror jeg tænker det lidt sådan at med LSD skal man fortsætte på en dosis mere end 3 gange, før man kan sige at man kender til det niveau af trip. Især hvis du ikke har en garanteret dosis på dine mærker. Selvom du dosere med samme batch kan stoffet være ujævnt fordelt så du reelt måske kun har prøvet et 130 ug trip og der ligger et 230 ug trip klar på næste mærke. Det er måske ekstremt hvis dosis er så forskellig, men jeg ved bare at jeg selv har haft ekstreme trips på et mærke og normal styrke trips på 1,5 mærke af samme batch. 2 mærker LSD kan virkelig være meget intenst, og jeg tror ikke på at det er godt at blive blæst igennem uden at have en forståelse for det univers man træder ind i. Jeg ville starte med at holde mig til en til to mærker de første mange gange. Jeg har godt nok ikke selv gået længere endnu og kan jo ikke vide mig helt sikker på hvordan det udvikler sig når dosen er højere, men jeg ved at 2 mærker kan være længe nok til at have full-on visuals og oplevelser af kosmisk kollaps. Men igen min oplevelse er desværre også at LSD kommer i forskellige kvaliteter.
Men ja synes faktisk også LSD er det stof der har allerbedst af en fantastisk setting. Det er som om at den eksterne energi der er i det, kræver lidt mere opmærksomhed i forberedelsen, end ved f,eks. svampe. Hav mulighed for at tegne, danse, male, bygge, ligge, rode med LED gøgl eller hvilken udtryksform du nyder i dit eget selvskab. Det er når man kan gå i meditation over en bevægelse eller følelse at klarsynet opstår mest intenst er min erfaring.
Håber det giver mening, er lidt high