1. Hvad er det du søger? Er det farver eller breakhthrough? Farver 10-30mg og breakthrough 50-120mg. 30-50mg kan nemt bringe dig i sub-breakthrough, hvilket kan være super ubehageligt, hvilket det dog ikke nødvendigvis er. Selv mener jeg ikke, at de erfaringer man erhverver sig fra Svampe og LSD er særlig anvendelige, til rygning af freebase DMT. Specielt ikke, hvis ikke det har været høje doser.
2. Vaporgenie er min foretrukne, så er det sandwich metoden på spand som også er super effektiv. The Machine duer også rigtig godt. Man kan også få et fint udbytte af en Meth-pipe, men det kræver øvelse at mestre.
3. Ja det kan sagtens lade sig gøre, det gjorde jeg selv de første gange, jeg røg det. Men det er ikke noget jeg anbefaler, hav din ven tilstede, men forbered ham på, at det potentielt kan se voldsomt ud, uden at det overhovedet er farligt. Det handler om at bevare roen.
4. Ja husk at faste i minimum 6 timer, da der er stor risiko for opkast. Man kvæles dog ikke i brækken, da man ikke er bedøvet væk, selvom bevidstheden har forladt kroppen. Igen bevar roen og hav tillid til, at substansen er 100% uskadelig i sig selv. Den kan dog give dig nogle ret overvældende oplevelser.
Stay safe og god rejse