Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 okt 2022 23:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 okt 2022 22:36
Indlæg: 2
Hjælp

Hej folkens jeg ville vide om clonazepam kan spores i en helt standart urin prøve hvis man kun har taget en enkelt pille med 2mg.

Jeg var til fest her igår og tog lige en enkelt rivotril.
Jeg bliver en gang imellem pis testet af skole og misbrugs konsonant og vil være sikker på at jeg ikke kommer til en uventet pis prøve og tester positivt, så hvor meget skal man tage før det kan spores og hvis det kan spores bare ved enkelt indtag af 2mg hvor længe kan man så spore det i?:shock:

Det er en helt normal pis prøve som tester mest for hash og har taget pillen da jeg er syg og har smerter konstant men det ikke min egen pille så jeg har ingen undskyldninger for hvis jeg bliver snuppet. Jeg er stadig syg og forholder mig syg i mindst 2 dage mere for sikkerheds skyld.

Er der nogen som kan svare grundigt på hvor meget mg der skal til og hvor længe det ses og hvad man kan gøre for det ikke kan ses?

Er ret så desparat da jeg er under en dom og vil ikke risikere noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2022 07:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Clonazepam har en halveringstid på op mod 30 timer, som tommelfingerregel skal der ca 5 halveringstider til, før stoffet er helt udskilt, så regn med 5 dage ca. Det er lige meget om du har taget 2 eller 10 mg, der er ingen bagatelgrænse. Så håb på, at du ikke bliver testet I den nærmeste fremtid =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2022 20:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 okt 2022 22:36
Indlæg: 2
Shit.. Okay tak skal du have. Så må jeg vel bare krydse fingre maks. Er der noget jeg kan gøre for at udskille det hurtigere så måske?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team