Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 06:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hi All!

Er der nogen der ved om psilocybins og psilocins ethylerede analoger er lovlige her i DK?

/karma!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du tænker på 4-HO-DET og 4-HO-MET, så er de fuldt lovlige her i landet. :)

Det gælder også alle andre 4-substituerede tryptaminer, undtaget self. 4-HO-DMT (Psilocin/Psilocybin)

Titel:
Dedikeret medlem

Kan 4-HO-DiPT / DET / MET fås på apoteket, eller skal man søge efter en lidt mere hekse koisk på nettet for at finde det? (hvis DiPT er lovligt)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Tror du skal kigge lidt videre end håndkøbsudsalget på tanken!:)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det er næsten utroligt så mange ting man bare ka købe her i DK... men hash er stadig forbudt...
Dexofaner er da f.eks. langt mere skadeligt end hash!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
er det noget du har en kilde på? Det duer ikke at du bare tror det er mere skadeligt end hash...

Titel:
Insane psychedelia user!

Desuden var det en joke fra n|dk's side.

4-HO-DiPT / DET / MET kan IKKE købes i håndkøb, apotek eller lign.

..Got damnit! :roll:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

jeg gir skylden på pinden jeg røg... den var stærkere end moir

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg tror også at et dexofantrip belaster psyke'en noget mere end hash, men nu er dexofaner altså et anerkendt lægemiddel. Det er hash ikke (selvom det måske burde være det).

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jojo, hash er da et anerkendt lægemiddel, bare ikke i dk...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Så vidt jeg ved ka kræft patienter da godt få marinol piller her i DK??

Titel:
Dedikeret medlem

Ved ikke helt bestemt om det er cannibol der bliver brugt i den medicin, men det er oppe (har været) på tale, om man skulle legalisere det som recept medicin.. men intet er vedtaget endnu

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg kræver at en moderator skrider ind i dette helvede af misvisende posts.

1. Halifax spørger til research-chems, christ, såvidt jeg ved har man ikke fundet noget medicinsk formål.

2. Hask kan sagtens skade ens liv hvis man misbruger det, Dexofaner er der risiko for at forårsage skade på sig selv ved.

3. (delta-9)Tetrahydrocannabinol er det (vigtigste) aktive stof i cannabisplanten, og er også det virksomme stof i Marinol. Marinol er skam på hylderne i de danske apoteker. Marinol bruges bla. ved kræft og sklerose såvidt jeg husker. Jeg har vist skrevet en nyhed om det på forsiden, for noget tid siden.

Og nej, jeg er ikke morgensur, jeg synes bare godt man kan tænke sig lidt om/lave lidt research inden man poster crap. :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MuseJens : Du har helt ret, denne tråd er gået hen og blevet temmelig rodet. Og du har vist svaret på de fleste spørgsmål der måtte ligge og rode rundt i mylderet. Og så har du givet en moderator et tiltrængt spark i røven ;)

Jeg kunne dele tråden, men det oprindelige spørgsmål er jo blevet besvaret, og jeg synes ikke de øvrige poster har nok substans til en selvstændig tråd.

Derfor vælger jeg at lukke den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]