Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej igen folkens :D

Denne gang har jeg såmen bare nogle spørgsmål om ovennævnte substanser... :?:

5-meo-DMT & 4-HO-DiPT:

1.Hva er det?

2.Hvordan er oplever i rusen/trippet?

3.Hva "giver det".. Altså, er det hallugenic? Ell. er det mere ala. MDMA - ell. THC for den sags skyld?

4.Hvilket stof kommer tættest på vedr. virkningen ?

5.Hvor lang tid før det virker?

6.Hvordan er come-down´ed ?

Kan se at 4-HO-DiPT er lovligt, så går ud fra at man let kan købe det. Apotek - ell. er det recept pligtig ? Ell. skal man ud blandt venner & bekendte ?

Håber der er nogen der har tid og/eller lyst til at svare på mine spørgsmål :wink:

Cheers Folks! :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
jeg har ikke prøvet nogen af delene, men vil da lige komme med min kommentar alligevel... nu skal det ikke opfattes negativt, men fordi man har hørt at noget er lovligt betyder det ikke nødvendigvis at det SKAL prøves. nu prøver du da at få lidt oplysninger, og det er sq godt nok. har bare en opfattelse af at der er mange unge og/eller folk der bare er ude efter endnu et trip, som hører om et eller andet som tilmed er lovligt og tænker "hey, det skal jeg da prøve..."

med hensyn til dine spørgsmål, så er de RC's (reserach chemicals). pånær 5-meo-DMT som jeg ikke lige ved hvordan skal klassificeres. Det bliver solgt som RC, men der var en anden tråd hvor der var nogen der mente det ikke var... mht til trippet, så læs lidt rundt omkring. DR-D har skrevet et par gode triprapporter om begge substanser, og de har vist også begge været diskuteret på boardet før.

Citat:
Kan se at 4-HO-DiPT er lovligt, så går ud fra at man let kan købe det. Apotek - ell. er det recept pligtig ? Ell. skal man ud blandt venner & bekendte ?

tja, hvad skal jeg sige... :? :lol: det er nok ting som det der gør at jeg kan blive lidt mærkelig til mode. Du får det ik på apoteket, og hvis du kan få en recept fra din læge vil jeg meget gerne høre hvad du fortæller ham. og du skal nok heller ik regne med at der lige er nogen af dine venner eller din lokale pusher der kan skaffe det. De kan købes hos specielle forhandlere af RC's på nettet. Men det er vist ikke alle man kan stole på, dvs nogen tager bare dine penge uden at sende noget retur.

Men helt generalt vil jeg gerne opfordre alle til at læse alt hvad man har mulighed for når man får en ide om at prøve noget nyt. Har selv haft den oplevelse af at høre om et stof og tænke fedt, men efter at have læst rigtig meget om det kommet til den konklusion at det ikke er for mig alligevel eller at risikoen er for stor... fordi 10 mennekser synes et stof er fedt kan der alligevel være 100 som aldrig vil røre det, eller fortryder at de gjorde.

http://www.erowid.org/
http://www.bluelight.nu/
http://www.lycaeum.org/

og så er det ellers bare med at bruge søge-funktionen :) held og lykke med det

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

IN$DU: Jeg synes du skal tage et kig på retningslinierne for forumet her. Dér findes en del gode links til steder hvor du kan søge... start f.eks. med boardets egen søgemaskine, den findes øverst på boardet, klik på ordet "søg".

Det er ikke bare for sjov at vi opfordrer folk til selv at søge information inden de stiller spørgsmål. Det er derimod fordi vi ikke synes der er nogen grund til at vi skal skrive de samme svar til hver eneste newbie som stiller de samme spørgsmål, som allerede er blevet besvaret op til flere gang, flere forskellige steder. Og eftersom det ser ud til at du ikke har gidet at løfte en finger for at finde oplysningerne selv, lukker jeg emnet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]