Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Møllehjul
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Hej hej, jeg har lige erhvervet mig 4 stk møllehjul. Har fået at vide at det er 20 mg, men kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad det "typiske" handelsnavn på apoteket er for disse små vidundere. Anyone?

Godt vi snart har ferie, for så skal der sq konsumeres doner til den store guldmedalje! :)

Hilsen Cobz

Senest rettet af Cobz(@Delik) 13 feb 2004 14:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu må I sgu lige styre jer med det off-topic snak. Fat nu at hvis nogen går off-topic, er det ikke en automartisk tilladelse til at fortsætte off-topic. En enkelt sidebemærkning i ny og næ er ok, men når det ødelægger tråden, bliver det for meget.

Cobz: er dit spørgsmål blevet besvaret? Det ser ikke sådan ud for mig... Jeg er mest tilbøjelig til at slette alt i denne tråd undtagen det oprindelige spørgsmål, men venter lige på besked fra dig.

Titel:
Medlem

Det lyder som en god idé Child, da jeg ikke rigtig føler at det er blevet besvaret :?

For at vende tilbage til spørgsmålet; nogen der har erfaringer med 20 mg's møllehjul, og hvad det eventuelle slagsnavn kunne være?

Mvh Cobz

Titel:
Medlem

Jeg har hørt at skidtet kan ryges. Er der nogen der kan be-/afkræfte det?
Hvis det er vil jeg prøve det.

Og jeg er godt klar over afhængighedspotentialet i opiater/opioider :wink:

Hilsen KopZ

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Altsaa det aktive stof i moellehjul er metadon, formentlig saelges de under varenavnet "metadon dak."

Metadon er et meget kraftigt stof der varer op mod 24 timer, og et helt moellehjul er en ret hoej dose. Iflg. en af mine bekendte, skulle et enkelt moellehjul tilsvare fire ketoganer i intesitet (dette er selvfoelgelig en meget upraecis styrkeangivelse som ikke rigtig kan bruges, da folk oplever tingene forskelligt).

Haaber det hjalp lidt, mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har en ven, der tog 2 møllehjul og et par kodeiner. Han besvimede og kom på skadestuen, hvor han døde flere gange og blev vakt til live igen.

Titel:
Medlem

Jotak for infoen, så fik jeg det på det rene! ;)

Det gjorde det ihvertfald, jeg takker mange gange! :)

Så kommer vi til det med rygning, nogen der har prøvet?

Det er sq et fedt stof, har spist en hel for 2½ time siden, og har det simpelthen alt for lækkert! 8)

@PsyGoa; Jeg har prøvet at spise 2½ engang, hvilket resulterede i at jeg ørlede i næsten 3 dage. Bad HR, kan ikke anbefales.[/quote]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pas meget på med Metadon.Specielt hvis du(forhåbentlig ikke)tager dem flere dage i træk.Så sker der nemlig det at de akkumulerer sig.Første dag på 20-25 mg bliver man godt basket ,men hvis du så tager det samme kvantum næste dag,vil du få noget der minder om den dobbelte dosis.OSV
Jeg kan ikke huske HVOR høj en dødelig dosis er,men det er tæt på 50mg(miles may vary).For slet ikke at tale om hvis man har taget Benzoer,drukket sperikum eller lign(downers).Så skal man virklig passe på ørene,for man glider langsomt ind i bevidstløsheden uden at lægge mærke til det,og åndedrættet bliver svagere og svagere indtil man får respirations depression,og så brænder lokummet. :shock:

Titel:
Dedikeret medlem

Dette er "off-topic" stil, eller bare mig der husker af lort.. Men:

Mener jeg har læst før du slettede post's herinde, at der var en der nævnte det blev brugt som afvændings-middel til stofmisbrugere (noget i den dur)

Er jeg helt på herrens mark med dette, for tilsyneladende ville det da være dumt at give forhenværende narkomaner en kur hvor de kan dø hvis de spiser 2 piller alene (~40mg) :roll:

Titel:
Medlem

Ellers får jeg snart et problem..... :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sorn skrev:
Dette er "off-topic" stil, eller bare mig der husker af lort.. Men:

Mener jeg har læst før du slettede post's herinde, at der var en der nævnte det blev brugt som afvændings-middel til stofmisbrugere (noget i den dur)

Er jeg helt på herrens mark med dette, for tilsyneladende ville det da være dumt at give forhenværende narkomaner en kur hvor de kan dø hvis de spiser 2 piller alene (~40mg) :roll:

Folk som bliver sat på Metadon,har en tolerance fordi de er hooked på Heroin.Den tolerance er det der gør at de kan tage en dosis Opiater der ville dræbe en ikke tilvænnet sådan(snap).
Man giver ikke folk der ikke er tilvænnet Metadon,almindeligvis.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]