trold skrev:
hejsa
jeg har lige fåde 2 * 120 tabs melatonin 3mg. men der står man skal tage 1-3 tabs 1 time før sengetid. men jeg har bare hørt nåde ande .er der nogen der har afaring med melatonin .til hash pause/stop
og hvad dose der skal bruges til hash afvæning..........
mvh trold

Jeg tror det er meget forskeligt hvor meget hver enkelt person har brug for, jeg har også som du selv, læst mange doserings forslag, så jeg tror du skal finde ud af hvor meget du selv synes du har brug for, prøv at starte med en halv, og bevæg dig så opad derfra, indtil du synes at det er passende og du opnår den ønskede effekt, Melatonin sq være ret godt at sove på, så prøv at se hvordan det virker om du blir mere afslappet og prøv dig så frem...
Du kan eventuelt prøve at supplere med følgende, Baldrian, Kava Kava, og/eller B-6 vitamin (helst også magnesium sq jeg mene) (bruges blandt andet i forbindelse af opbygning af diverse neurotransmittere).
Jeg har hørt nogen meget interessante informationer om lige netop ovenstående kombination, du behøver heller ikke at tage alle tingene..
Måske hjælper B-6 iforbindelse med Melatonin omdannelse...
Melatonin ---> Pinolin ---> DMT (?)
Man kunne eventuelt prøve at supplere ovenstående kombo med en mængde 5-htp da Serotonin eftersigende også bliver omdannet til Melatonin.
Ovenstående eksempler skulle give nogen meget livagtige interesante og mystiske drømme som man har meget nemt ved at huske, hvilket netop kunne tyde på en forøget neurotransmitter aktivitet (informationsudveksling imellem neuroner)...
Mvh Astral