Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 16:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hvad er det??
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Jeg har ikke så mange erfaringer med stoffer, og en af mine venner har fået en eller anden substans, Det er hvidt og ligner amf men smager lidt sødtligt når man tager lidt at det på tungen.... hvad kan det være???

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Laktose kunner det være

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
sukker? :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
zachyon skrev:
smager lidt sødtligt når man tager lidt at det på tungen.... hvad kan det være???

Jeg har smagt en del forskellige substanser efterhånden og ingen af dem har på nogen måde smagt godt eller sødligt. Mon ikke han har fået noget amf eller coke, der er skamcuttet med laktose (et sukkerstof der ofte bruges til cutte almindelige feststoffer som amf og coke).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
det var bare fordi en af hans venner havde prøvet det og havde ikke vidst hvor han var i flere timer efter indtagelsen,og havde også brækket sig bagefter da han var kommet lidt til sig selv..... Jeg tror ikke sukker kan påvirke en på den måde.... Jeg mindes nemlig heller ikke nogen stoffer der smager sødt, men det er også en meget underlig måde det smager sødt på, jeg havde smagen af det i munden i omkring en halv time.....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Hvad med at spørge ham det er købt af?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
zachyon skrev:
Jeg tror ikke sukker kan påvirke en på den måde

Nej og det tror jeg heller ik :P Men det var nu heller ikke det jeg mente... Jeg mente at det rigtig nok var et eller andet virksomt stof der var puttet så meget laktose i at det smagte sødt... Mange pushere cutter amfetamin og coke med laktose så jeg foreslog det som mulighed...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
zachyon skrev:
det var bare fordi en af hans venner havde prøvet det og havde ikke vidst hvor han var i flere timer efter indtagelsen,og havde også brækket sig bagefter da han var kommet lidt til sig selv..... Jeg tror ikke sukker kan påvirke en på den måde.... Jeg mindes nemlig heller ikke nogen stoffer der smager sødt, men det er også en meget underlig måde det smager sødt på, jeg havde smagen af det i munden i omkring en halv time.....

Placebo?

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg kender ingen stoffer der smager sødt?

Det er sansynligvis dope som amfetamin, kokain etc. som er blevet cuttet med dextrose, flormelis etc.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Seriøst, der er ingen der får noget ud af denne slags emner. Det eneste der kommer ud af det er gætværk, der bliver ikke reelt opklaret noget som helst. Derfor lukker jeg denne tråd, og vil snakke med de andre mods om evt. at gøre det til en fast praksis.

PM mig, hvis I er uenige.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]